Skip to main content

geachte Marcia

ik heb al een tijd last van een slecht internet de modem geeft aan dat er internet is lampje groen

maar ik heb af en toe geen internet ik heb een kabel van de modem rechtstreeks de computer gelegd, geen resultaat het gebeurd zo maar af en toe de kabels van de KPN dsl

die liggen er al lang hier al minstens 60 jaar denkt u nu niet dat die kabel langzaam wegrot

dat probleem heb je niet met glasvezel, de kpn blijft volhouden dat het van hun kant uit goed is

met andere woorden het ligt aan mijn thuis netwerk ik heb alles vernieuwd mijn kabels zijn geen 60 jaar oud en ze liggen niet in de grond, wat zou u advies zijn groet Peter

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @power. Wat vervelend dat je een wegvallende internet verbinding hebt. Heb je de stappen op onze servicepagina al eens doorlopen? Als dit geen oplossing biedt wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kan ik jouw verbinding op afstand eens doormeten. Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je een oplossing hebt gevonden op onze servicepagina. Als je nog steeds problemen ervaart met jouw internetverbinding, dan hoor ik dat graag. :relaxed: