Skip to main content
Antwoord

Ik heb al meerdere dagen last van storing met mijn superwifi punten

• May 5, 2025
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Via deze weg wil ik mijn ernstige onvrede uiten over de gang van zaken rondom de langdurige storing van mijn internetverbinding, en het uitblijven van een adequate oplossing door KPN.

De storing heeft meerdere weken geduurd, met als gevolg dat ik beperkt of geen gebruik heb kunnen maken van de diensten waar ik wél volledig voor heb betaald. Ondanks meerdere meldingen, herhaaldelijke pogingen tot herinstallatie (meer dan honderd keer!), en toezeggingen van uw klantenservice, is het probleem niet structureel opgelost. Tot op heden functioneren de zogeheten “SuperWifi” punten nog steeds niet naar behoren.

Tot overmaat van ramp is ook een afspraak met een monteur door KPN niet nagekomen. Zonder bericht werd er niemand gestuurd, terwijl ik daar wel speciaal tijd voor had vrijgemaakt.

Als klap op de vuurpijl ontvang ik een compensatie van slechts drie dagen, terwijl ik wekenlang hinder heb ondervonden. Dit is volstrekt onvoldoende.

Als trouwe klant van meer dan 20 jaar had ik op zijn minst verwacht serieus genomen te worden. Loyaliteit zou beloond mogen worden — niet genegeerd.

Daarom eis ik het volgende als passende oplossing:

1. Een volledige vergoeding van mijn maandelijkse abonnementsbedrag voor de maand waarin de storing zich voordeed.
  2. Kosteloze vervanging van mijn huidige modem én de SuperWifi-punten door een nieuw en werkend systeem.
  3. Geen bijkomende kosten in verband met deze vervanging.

Mocht hier niet binnen 14 dagen na dagtekening van deze brief op worden gereageerd met een passende oplossing, dan zie ik mij genoodzaakt deze klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatie.

Ik zie uw spoedige reactie met belangstelling tegemoet.

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@Direhar2 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding uiteraard allesbehalve fraai :(
Enorm balen natuurlijk dat je zoveel problemen ervaart en ik kan me goed voorstellen dat je hier allesbehalve blij van wordt. Via deze weg kunnen we je hier helaas niet direct bij verder helpen, de Community is bedoeld voor klanten die elkaar helpen. Wat ik je wel kan adviseren, is om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Je kunt je klacht daar zelf formuleren en vervolgens zal iemand van de klachtenafhandeling binnen 5-10 werkdagen contact met je opnemen om je klacht verder te bespreken. Hopelijk weet je hiermee wat je te doen staat en laat je ons via deze weg ook nog even weten wat daar uit is gekomen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Goedemiddag ​@Direhar2 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community, al is de aanleiding uiteraard allesbehalve fraai :(
Enorm balen natuurlijk dat je zoveel problemen ervaart en ik kan me goed voorstellen dat je hier allesbehalve blij van wordt. Via deze weg kunnen we je hier helaas niet direct bij verder helpen, de Community is bedoeld voor klanten die elkaar helpen. Wat ik je wel kan adviseren, is om hiervoor een klacht in te dienen en daar kun je dit formulier voor gebruiken. Je kunt je klacht daar zelf formuleren en vervolgens zal iemand van de klachtenafhandeling binnen 5-10 werkdagen contact met je opnemen om je klacht verder te bespreken. Hopelijk weet je hiermee wat je te doen staat en laat je ons via deze weg ook nog even weten wat daar uit is gekomen?