Skip to main content

Goedenavond,

 

Ik heb nadat mijn internet vanavond niet vooruit te branden was (ik heb normaal 1gbit/s maar had op moment van herstarten maar 5mb/s.),  alles opnieuw opgestart alleen sindsdien werkt niets meer.

 

Ik heb ditzelfde probleem 1 maand geleden ook al gehad en toen is een monteur geweest en die had het glasvezelkastje vervangen en heb daarvoor eerst ook al een nieuw modem ontvangen. 

 

  1.  Alle stekkers eruit getrokken en er na 5 minuten weer ingedaan. 
  1. nadat bovenstaande niet werkte modem proberen te resetten d.m.v. een paperclip dat knopje ingedrukt te houden.
  2. werkte nog niet dus alle netwerkkabels vervangen door nieuwe die ik van mijn werk heb meegenomen.
  3. het glasvezel kastje van de muur gehaald en er opnieuw aangehangen.
  4. Nieuwe kabels geprobeerd tussen glasvezelkastje en het modem. (Experiabox 12) (rode WAN poort op zowel Modem als glasvezelkastje gaan niet branden) maar de kabels naar mijn andere apparaten die aanstaan branden wel allemaal.
  5. Zoals op bijgevoegde afbeeldingen branden alle juiste lampjes wel alleen blijft op de Experiabox 12 het internet lampje knipperen

 

Ik wil dat dit zo spoedig mogelijk word opgelost want ik ben hiervan afhankelijk i.v.m. thuiswerken dus elk uur dat ik niet kan werken kost het me dat verlof uren. de vorige keer duurde dit maar liefst 4 werkdagen. 

Groeten, Marcel

KPN is 24/7 bereikbaar voor technische storingen. Het forum is geweldig maar zoals je aangeeft zit er spoed bij. Bellen met 0800-0402 is de enige manier om snel aan een nieuwe modem en/of ONT te komen of een monteur om dit om te wisselen. Ook zou je zelf iets kunnen inplannen op kpn.com/servicemonteur → die kunnen de 70 euro voorrijkosten verwijderen op het moment dat het probleem in het KPN domein afspeelt. En als de WAN niet meer werkt zoals hier het geval is en je de kabel tussen beide al hebt uitgesloten zal die dit doen.


Hi @MarcelB. 1993, ik zie dat je het advies om te bellen van @Ik_Hussel op hebt gevolgd en dat er later vandaag een monteur langs komt om de situatie te bekijken, top!

Ik ga er van uit dat de monteur je snel weer online heeft 😊


Heeft de monteur het kunnen maken?


Heeft de monteur het kunnen maken?

Jazeker is net ongeveer 45-60min geleden geweest het bleek dat de poort van glasvezelkastje kapot was. Dus ze hebben er een nieuwe aangehangen nu werkt alles weer naar behoren


Ah heel fijn @MarcelB. 1993, top dat alles weer naar behoren werkt 😊