Skip to main content
Beantwoord

Ik heb apparatuur teruggestuurd en krijg nu een herinnering om het terug te sturen

• January 24, 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Goedemiddag 

Ik heb het apparaat wat retour gestuurd moest worden op gestuurd maar nu krijg ik een herinnering dat ik dat niet gedaan zou hebben. 

Wat kan ik doen. 

Groetjes wendy 

Beste antwoord door Remco van KPN

@Wendy rich Welkom op het forum. Ik kan mij bij Jan aansluiten, je hoeft zelf geen actie te ondernemen. In mijn ervaring kruist een dergelijk bericht vaak de daadwerkelijke retourzending. Mijn advies zou ook zijn om het verzendbewijs in een la te leggen. Mocht je dan nog een herinnering krijgen dan zal ik daar voor je achteraan gaan! Post dan gerust nog even een berichtje!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• January 24, 2022

Hallo @Wendy rich , niets, gewoon het verzendbewijs bijzonder goed bewaren.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2022

@Wendy rich Welkom op het forum. Ik kan mij bij Jan aansluiten, je hoeft zelf geen actie te ondernemen. In mijn ervaring kruist een dergelijk bericht vaak de daadwerkelijke retourzending. Mijn advies zou ook zijn om het verzendbewijs in een la te leggen. Mocht je dan nog een herinnering krijgen dan zal ik daar voor je achteraan gaan! Post dan gerust nog even een berichtje!