Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb 9 november j.l. KPN apparatuur geretourneerd middels de door jullie toegezonden retour doos en adres label. Echter vandaag ontving ik een mail van jullie met het verzoek de betreffende apparatuur te retourneren. Volgens mij moet de betreffende apparatuur al lang bij jullie ontvangen zijn, onderstaand het verzendbewijs. Ik hoor graag waar het fout is gegaan

Met vriendelijke groet, J.Prins

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag 

Dan bent u hier aan het goede adres. Soms kruizen bepaalde wegen elkaar en gaat het mis. Vul u profiel aan met relevante gegevens zodat een KPN medewerker weet wie u bent. Zij kunnen de herinneringen uitschakelen.


Is trouwens met de barcode u adres niet te zien op internet? Geen grote ramp maar misschien kunt u deze even verwijderen uit het screenshot.


Is trouwens met de barcode u adres niet te zien op internet? Geen grote ramp maar misschien kunt u deze even verwijderen uit het screenshot.

Nee, niet zichtbaar :)

 

@JPrins  het is inderdaad verstandig om uw profiel op dit forum met uw gegevens aan te vullen. Zo kan een moderator dit goed verwerken en zal KPN u niet meer om apparatuur vragen.


Helder


Hallo Jeroen, Profiel is aangevuld

M.v.g. J. Prins


Door drukte kan een reactie even op zich laten wachten. Heb enkele dagen geduld alsjeblieft.


Goedemiddag @JPrins, ik heb hier in de administratie verwerkt dat alle apparatuur keurig is teruggestuurd door jou. De brief kun je dan ook verder negeren. Mocht je onverhoopt hier nog meer post over ontvangen, ook deze kun je verder negeren. 


Fijn, dank!