Skip to main content

Hallo wij zaten bij oxxio  en nu is dit overgegaan naar kpn. Normaal als je een overstap maakt krijg je een half jaar korting en nu hebben we ook een overstap naar kpn wat niet onze keuze was en krijgen geen aanbod

Als je niet zelf overgestapt bent naar KPN, dan krijg je geen korting. Zo was dat bij Telfort ook zo. Klanten die vlak voor de overname zelf overstapte naar KPN kregen wel korting. Klanten die niets deden en het gewoon afwachten, die kregen niets. 


Ik neem aan dat u de voorwaarden van OXXIO heeft kunnen meenemen naar KPN?

https://www.oxxio.nl/kpn

“Als klant behoud je dezelfde voordelige abonnementstarieven en voorwaarden die je nu bij ons hebt.”


Jij bent niet overgestapt. Oxxio heeft alle ca 20.000 klanten die internet/tv bij hen afnam overgedragen aan kpn. Zolang je je huidige abonnement houdt houdt je ook de voorwaarden; alleen ben je niet meer bij Oxxio.

Helaas is straks over gaan op een Hussel Internet abonnement dan ook geen overstappen. Want de Oxxio abonnementen zijn nu ook kpn.

Zie ook Tweakers.net.

 


In dit topic lees ik dat Oxxio klanten 1 jaar gratis ESPN krijgen:

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kadootje-na-overname-oxxio-door-kpn-553585?postid=1415203#post1415203

Maar ik snap zoiets niet. Want wat nu als je geen sport fan ben? Wat dan? Dan krijg je niets?


Dat is toch het zelfde als het concert van Blof, leuk voor klanten maar als je dit niet leuk genoeg vindt?


Dat is toch het zelfde als het concert van Blof, leuk voor klanten maar als je dit niet leuk genoeg vindt?

Gedeeltelijk heb je gelijk. Maar dat concert is voor bestaande klanten. Het is 1 van de vele acties die KPN door het jaar heeft voor bestaande klanten. En als je dit concert niet leuk vind, dan zijn er wellicht wel andere acties die je wel leuk vindt.

Gratis ESPN het eerste jaar voor Oxxio klanten is een 1malig iets. Iemand die anders toch wel ESPN had afgesloten, die bespaart er mooi 12 × € 12,99 mee. Dat is heel wat. Maar iemand die sport niet interesseert krijgt zo dus niks.

Misschien zijn er zelfs Oxxio klanten die überhaupt geen eens tv hebben. Die alleen internet hebben. 


Ik heb me keurig voor 5 oktober 2021 afgemeld voor de overgaan naar KPN, doch dit is gewoon door gegaan! Ik heb (geheel ONterecht) reeds betalingen gedaan bij KPN, doch behoefde dat na 1 oktober 2021 niet meer te doen. Oxxio is degene die het dient op te lossen daar zij de overgang automatisch hebben “geregeld!” 


En de 1 jaar Gratis ESPN heb ik ook nooit gehad!

 


Ik heb me keurig voor 5 oktober 2021 afgemeld voor de overgaan naar KPN

@WhyKPN . Ik begrijp dat je opgezegd hebt bij Oxxio? En daarna zelf een abo bij kpn hebt genomen? Danwel met overstapservice bij kpn abonnement genomen?