Skip to main content
Beantwoord

Ik heb de router niet ontvangen

• August 19, 2020
  • 18 reacties
  • 103 keer bekeken

Ik heb internet besteld op 10-08, tot op heden heb ik geen router ontvangen, en op 25-08 heb ik een installateur. Wanneer krijg ik de router? Mijn klantnummer  ****** . N Wozniak

*Admin: Klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Vikash van KPN

Ik heb het installatiepakket al ontvangen, maar ik heb geen internetsignaal, wat moet ik doen?

Wat goed om te lezen dat je het installatiepakket inmiddels hebt ontvangen. Jouw bestelling wordt in de gaten gehouden door een achterliggende afdeling. Ik heb zojuist deze afdeling hiervan op de hoogte gebracht. Ik verwacht dat zij zo snel mogelijk contact met jou opnemen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

18 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 18, 2020

Ik heb een bestelling geplaatst en heb de router niet ontvangen, mijn klantnr *********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy (verplaatst naar profiel)

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @natalka. Welkom bij KPN en op het KPN forum. Ik verwacht dat je binnenkort een router ontvangt. Ik heb voor de zekerheid onze logistieke afdeling gevraagd om een router toe te sturen. Laat je een berichtje achter wanneer je het in huis hebt? Zodra ik meer weet, dan laat ik het hier weten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 19, 2020

ok

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@natalka Heb je inmiddels al een router ontvangen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Ik heb het nog niet

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb het nog niet

Ik heb onze logistieke afdeling nogmaals gevraagd om zo snel mogelijk een installatiepakket toe te sturen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

De monteur moet morgen 25-08 worden verwacht en het pakketje ontbreekt nog

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb gezien dat er morgen een monteur bij jou op bezoek komt, vandaar ook mijn vraag. Ik hoop dat deze monteur een extra Experiabox en Tv-ontvangers bij zich heeft, maar kan dat niet met zekerheid zeggen. Als dat niet het geval is zal deze afspraak opnieuw ingepland moeten worden. :sweat:

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

oki

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Laat je mij weten hoe het afloopt morgen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 24, 2020

Ja natuurlijk

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2020

Ik heb het installatiepakket al ontvangen, maar ik heb geen internetsignaal, wat moet ik doen?

• August 30, 2020

Hallo @natalka , kun je eens een foto plaatsen hoe je e.e.a. aangesloten hebt?

Welk merk en type modem heb je?

Heb je de modem al eens een fabrieksreset gegeven?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2020

Wat goed om te lezen dat je het installatiepakket inmiddels hebt ontvangen. Jouw bestelling wordt in de gaten gehouden door een achterliggende afdeling. Ik heb zojuist deze afdeling hiervan op de hoogte gebracht. Ik verwacht dat zij zo snel mogelijk contact met jou opnemen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • August 30, 2020

ok, dank je

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @natalka :slight_smile:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@natalka Kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@natalka Kan je inmiddels al gebruik maken van onze diensten?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt. Als je mijn hulp nog nodig hebt, dan lees ik het graag!