Skip to main content

ik heb vorige week een abonnement afgesloten, maar ik zie dat er een nieuw welkomstcadeau is, en die vind ik veel interessanter dan de andere van vorige week! kan ik dit misschien switchen?

Hallo @DH3112 aanvraag abo intrekken en na intrekking nieuw abo afsluiten.

 


Welk welkomstcadeau heb je op het oog @DH3112 ? De Samsung Galaxy Chromebook Go?

Ik betwijfel of het lukt om binnen 11 uur en 30 minuten een eerdere aanvraag in te trekken en na bevestiging daarvan een nieuwe aanvraag te doen. Alles op een zondagmiddag en OP = OP ?


Zoiets zou via de telefonische helpdesk geregeld moeten worden denk ik. En dat kan nu niet. Die zijn nu alleen bereikbaar voor storingen. 


Hi @DH3112, welkom hier. 

Binnen 14 dagen mag je altijd een aanvraag/abonnement annuleren. Bel even met ons, 0800 0402. 

Weet je zo voldoende? 


Hi @Alex_P
Alleen is dat speciale welkomstcadeau -waar de topicstarter (denk ik) op uit was- niet meer beschikbaar. Dat was een “weekenddeal” van vrijdag tot zondag (verlengd tot maandag) 23:59 uur.


Hi @Alex_P
Alleen is dat speciale welkomstcadeau -waar de topicstarter (denk ik) op uit was- niet meer beschikbaar. Dat was een “weekenddeal” van vrijdag tot zondag (verlengd tot maandag) 23:59 uur.

Dat is dan helaas niet anders. 😉