Skip to main content

Hallo. Ik heb een bestelling geplaatst voor internet thuis. Ik heb een e-mail ontvangen met een contract. Sindsdien heb ik geen informatie van KPN (er is een week verstreken). Wat moeten we doen ?

Hallo @Daria,

Als je een contract hebt gekregen moet alles in zoverre goed staan. Wat zie je staan op de orderstatus pagina? 


"Aan je KPN ID is momenteel geen KPN Internet abonnement gekoppeld. Je kan je abonnement koppelen in MijnKPN of in de MijnKPN app."


Volgens mij moet je een gewenste aansluitdatum opgeven toch? Welke datum heeft u ingevoerd? 


ik heb gekozen voor "zo snel mogelijk". in de e-mail waarin het contract is geschreven, staat dit: Startdatum Hussel Internet 200 Mbit/s

U hebt ons gevraagd om uw abonnement te starten op 29 november 2022. Wij controleren nu of dit mogelijk is. U ontvangt nog een aparte e-mail van ons met extra informatie over uw bestelling. Hierin staat ook de definitieve startdatum van uw abonnement.


"Aan je KPN ID is momenteel geen KPN Internet abonnement gekoppeld. Je kan je abonnement koppelen in MijnKPN of in de MijnKPN app."

Maar als het goed is heb je in de email een klantnummer ontvangen. Die kun je koppelen aan een MijnKPN account om de orderstatus uit te lezen. 
Ik zie trouwens staan dat het 5 werkdagen kan duren voordat je je mail krijgt met je aansluitdatum. Is deze 5 werkdagen al voorbij? 

 


Morgen zijn het 5 werkdagen. Ik heb geen klantnummer en het contract zit er niet bij.


Goedenavond @Daria! Fijn dat je al reacties gekregen hebt uit onze community.

Heb je inmiddels al meer duidelijkheid over jouw bestelling?

Zo niet, dan kijk ik graag met jou mee. Vul jij jouw forum profiel dan ook aan met jouw klantgegevens? In ieder geval het bestelnummer + postcode en huisnummer.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


@Shyrin_ Nog steeds geen reactie van KPN.  In mijn geval is er niets veranderd.  Ik heb het profiel ingevuld.


Bedankt voor jouw gegevens! Wat goed is om te weten, is dat bij contact via het forum er een aantal dagen reactietijd tussen kan zitten.
Ik zie dat er al gisteren contact is geweest met een achterliggende afdeling en deze heeft jou een update gegeven en een noodpakket naar je heeft verzonden. Ik ga er vanuit dat je tot zo ver geïnformeerd bent.

Als er nog vragen zijn, dan lees ik het graag!


Ja. Internet wordt op mijn vriend gezet, dus ik begrijp dat mijn bestelling wordt geannuleerd?


Ja, dat klopt: de bestelling op jouw naam is geannuleerd.


Hoi. Vandaag kreeg mijn vriend zo'n mail, woensdag sprak hij met een KPN medewerker, er is een noodpakket opgestuurd. Het internet zou worden verbonden met Sebastian Majowski en mijn bestelling aan Daria Borowiak (op hetzelfde adres) zou worden geannuleerd. Wat er is gebeurd ? We hebben dringend internet nodig en we wachten lang

 


@Shyrin_ kun je me helpen ?


De bestelling op jouw naam is geannuleerd, @Daria. Er was een nieuwe bestelling geplaatst op naam van Majowski. Deze aanvraag was voor een glasvezelverbinding, maar leveren op glasvezel gaat op korte termijn niet gebeuren. Mijn collega heeft een aantal keer gebeld om dit uit te leggen en voor te stellen om een nieuwe bestelling te plaatsen, maar dan op een koperverbinding. Als in de toekomst glasvezel alsnog geleverd wordt, dan kunnen jullie daar tzt kosteloos naar omgezet worden.

Omdat mijn collega jullie niet bereikt heeft, is nu ook deze bestelling geannuleerd.

Een bestelling op een koperverbinding kunnen jullie niet zelf bestellen, dat doet een collega van een achterliggende afdeling. Wanneer zijn jullie het beste bereikbaar en is dat ook op het nummer wat ingevuld is in jouw profiel?


Oké. Mijn vriend had geen oproep van KPN. U kunt zijn nummer bij voorkeur bellen tussen 11.00 en 12.00 uur of na 16.00 uur.


Ik heb zijn contactgegevens en de tijden waarop hij bereikbaar is doorgegeven en verwacht dat hij morgen gebeld wordt.


Oke. Bedankt 😀


@Shyrin_  Kunt u controleren wanneer er verbinding is met internet?  Omdat de annuleringsstatus wordt weergegeven.  Mijn vriend (Sebastian Majowski) was met je vriend aan het praten en het internet zou op 19/12 zijn.


@Shyrin_  kun je me helpen ?


Liever niet taggen, @Daria. Het beantwoorden van berichten doe ik, zodra ik er aan toe kom. Heb je liever sneller een antwoord, dan raad ik je aan om te bellen met onze klantenservice op het gratis nummer 0800 0402.

In de bevestiging van de e-mail staat een link waarmee jullie online de status van de bestelling kunnen bijhouden. De levering van de verbinding staat gepland op 27-12.


Oké, sorry voor de tags. De website geeft steeds aan dat de bestelling is geannuleerd. De link voor het volgen van de bestelstatus werkt niet. Dus de aansluiting vindt plaats op 27.12? Eerder zei een medewerker van KPN dat 19/12.