Skip to main content

ik heb een internet reisbureau voor villa verhuur in Italië.een branche die het toch al moeilijk heeft tijdens COVID. Het helpt dus absoluut niet mee, dat na 20 jaar probleemloos mails met aanbod naar mijn klanten te hebben verstuurd,  KPN kortgeleden  opeens heeft besloten de mails waar verwijzing naar mijn website www.italianresidence.nl te blokkeren.

Wie kan mij hiermee helpen, ik heb al 2 weken geen KPN klant kunnen bereiken, ik ben wanhopig!

Ik neem aan dat jij jouw mails verstuurd onder het domein @italianresidence.nl.

Klopt het dat dit domein bij Microsoft (Outlook) ondergebracht is?

Welke smtp server gebruik je om mails te versturen?


Klopt inderdaad,@italianresidence.nl ook via outlook, wij doen alles via Feka server, hij probleem lijkt niet het mail adres te zijn, maar de links die verwijzen naar mijn website www.italianresidence.nl  Ik kan een mail versturen zolang er maar geen verwijzing naar mijn website in staat, maar mijn werk bestaat uit het sturen van aanbod naar mijn klanten, zonder die links zijn de mails dus zinloos


@Dennis ABD, Is dit wellicht iets voor jou om naar te kijken?

Dennis is van het abuse team van KPN en houdt zich ook bezig met de spamfilter.


Beste wjb, Enorm bedankt voor het snelle schakelen, ik ben redelijk wanhopig, ze komen er hier niet uit en dit doet mijn bedrijf geen goed, in deze toch al barre tijden in de reisbranch, dank en fijne feestdagen.


Hi @Italian Residence, welkom op ons forum en goed dat je aan de bel trekt. Ik zie dat je al hulp hebt gekregen van wjb, waarvoor dank. Dennis is vrij met de feestdagen, daarom heeft hij nog niet kunnen reageren. Je kunt in dit geval het beste een mailtje sturen naar abuse@kpn.com. Zodat mijn collega's je via die weg verder kunnen helpen.


Dank, het abuseteam heeft het snel en adequaat opgelost. Marianne Moerdijk Italian Residence