Skip to main content

vanaf 8 juli tot vandaag geen internet tv en wifi gehad door fout monteur Wel digitenne gekregen na 5 dagen die toen ook al niet werkte 3 zenders kostte nog 1 dag voor het werkte Wifi kreeg ik niet geinstaleerd en sinds vandaag 20-07-2022 werkt t weer Ik vind dat op zn minst een verontschuldiging op zn plaats is ben sinds 10 jaar jullie klant maar dit is geen service Ik ben benoeuwd of ik op deze klacht iets hoor en anders is KPN de langste tijd hier in huis geweest

 

Mvg E Franssen

Een klacht indienen doe je via het Klachten formulier. 

 

Jammer dat het zolang moest duren.

Ben wel benieuwd wat die "fout" dan was.


De fout was dat op vrijdag 8 juli een monteur kwam die n nieuw modem moest aansluiten en toen liep de boel vast zaterdag kwam er n andere monteur die me vertelde dat zowel de oude als nieuwe verbinding geannuleerd was en dit opnieuw aangevraagd moet vandaar tot heden wel enkele dagen digitenne gehad WiFi kon ik niet rond krijgen ben al op leeftijd Dus je kunt je voorstellen dat ik behoorlijk pissed was Bij de vergoedingen kun je 2 dagen invullen niet meer  edn heel slechte service  Zal eens kijken als ik mn maandelijkse bijdrage stop hoe snel er iemand op de stoep staat Buiten dat ik me groen geërgerd heb vind ik n tegemoetkoming ik heb 100 euro extra verbeld kon niet op internet  echt wel op zijn plaats Ik joop dat ik je vraag heb beantwoord nu Dennis


Een modem plaatsen veroorzaakt niet dat alles vast loopt. Klinkt meer als vastlopende systemen waar de monteur niks aan kon doen. Maar ik ben er niet bij geweest. 

Een vergoeding van 2 dagen klopt niet. Als je langer dan 12uren geen gebruik hebt kunnen maken van de KPN diensten, heb je, volgens de wet, recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag.

 

Ik zou dit door de klachten afdeling laten uitzoeken, waar je recht op hebt.

Vergoedingsformulier vind je hier


Vervelend dat je zo lang zonder diensten hebt gezeten @emmyfranssen! Ik vermoed ook dat hier achter de schermen wat mis is gegaan. Want zoals, Dennis al aangeeft, het aansluiten van een modem zorgt niet dat alles vastloopt. Dus het is in die zin zeker niet een fout van de monteur geweest. Laat onverlet dat er wel iets is misgegaan want anders zit je niet twee weken zonder. 

 

Zoals Dennis ook aangaf, bij langer dan 12 uur zonder diensten heb je recht op vergoeding. Alleen kun je hier niet het formulier voor gebruiken dat Dennis linkt. Die is namelijk voor netwerkverstoringen. Dat wil zeggen algemene storingen. Klantspecifieke gevallen, wat ik denk dat dit was, moeten handmatig opgepakt worden. Zou je jouw forumprofiel willen invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik dit verder na en pak het met je op :)


Ik heb mijn gegevens ingevuld


Het gaat om de vergoeding van de kosten van t niet hebben van internet en tv 5 dagen daarna digitenne maar geen WiFi kreeg ik niet geinstalleerd


Dank voor het invullen, @emmyfranssen. Ik heb een vergoeding ingevoerd voor de periode zonder diensten. Je krijgt dit op je eerstvolgende factuur in mindering gebracht :)

Wat er uiteindelijk precies aan de hand was dat je zonder diensten hebt gezeten heb ik helaas niet meer kunnen achterhalen.Â