Skip to main content

Met veel moeite en tegenslag eindelijk glasvezel aangelegd (kosten 1850,00 €euro) door kpn netwerk en bij kpn een glasvezel internet/tv abonnement afgesloten  nu blijkt er geen NT kastje in de meterkast te zitten kan dus mijn modem niet aansluiten dus ik betaal nu voor niets echt balen, kpn gebeld en over 10 dagen zou er een monteur van kpn komen om het kastje aan te sluiten hoop dat het ook gebeurt want met kpn netwerk heb ik geen goede ervaring alles gaat langs elkaar heen.

 

Vervelend @Marc. ,

Maar als je via 0800-0402 een afspraak met een monteur hebt afgesproken, dan komt die monteur ook echt.  


Sinds wanneer moet er betaald worden voor een glasaansluiting, woont u in Verweghistan of (klein)zakelijke gebruiker @Marc. 


Laten we het hopen afspraak gemaakt met 0800-0402 en dat de monteur echt komt, heb een slechte ervaring met kpn netwerk vrije dag opgenomen en dan niet komen. Maar dat zijn twee verschillende bedrijven.


Ik woon in het buitengebied waar 75 huisjes staan en de meeste zijn aangesloten op glasvezel.


Ik woon in het buitengebied waar 75 huisjes staan en de meeste zijn aangesloten op glasvezel.

‘Verweghistan’ dus😉

KPNNetwerk is verantwoordelijk voor de netwerkstructuur inclusief de aansluiting in de meterkast.

Als glasvezel eenmaal werkend opgeleverd is, is KPN, de provider, waar dit forum bij hoort aan zet.

Als jouw abo al actief is en je hebt nog geen internet kun je voor de dagen dat je nog geen internet hebt, maar al wel betaalt,  een vergoeding aanvragen. Dat kun je dan doen nadat je verbinding werkend is opgeleverd, want je weet dan precies om hoeveel dagen het gaat om te claimen.

Succes.

 


KPN dus niet kpn netwerk komt over 10 dagen het NT kastje aansluiten als het werkt heb ik 10 dagen geen internet/tv gehad dus dat valt nog mee ik snap alleen niet hoe ze het signaal kunnen doorsturen zonder NT kastje en toch zeggen dat ik aangesloten ben op glasvezel en dat ik het kan gebruiken.


Hallo @Marc. als je via www.kpnnetwerk.nl inlogt via je postcode/huisnummer, wat voor status zie je dan?

 


Dat ik glasvezelaansluiting heb


Dan is KPN, de provider aan zet omdat KPNNetwerk dan klaar blijkt te zijn @Marc. 


Oké bedankt voor de tip dan wacht ik op kpn en hoop dat ze het kunnen afmaken en dat na 8 maanden wachten eindelijk internet heb.


Monteur is langs geweest en het NT kastje keurig aangesloten👍