Skip to main content

Goedemorgen,

Gezien ik geen telefonisch contact kan leggen probeer ik het via deze weg. Klopt het dat ik een definitieve sms krijg zodra de nieuwe modem klaar ligt bij een Post NL punt? 

 

Ik heb namelijk een sms gekregen dat de nieuwe modem afgelopen woensdag opgehaald / geruild zou kunnen worden maar hiervoor nog een ophaalbevestiging via de sms zou krijgen. Nu heb ik deze nog niet ontvangen en vraag mij af de aanvraag eventueel wel goed is gegaan.

 

Björn

Hallo @sms ophalen nieuwe modem ,

Dat is inmiddels twee dagen geleden. Ik zou vandaag of morgen gewoon even met jouw oude modem naar het omwisselpunt toegaan. 


Ik snap je antwoord alleen wil ik er hier niet lang uit liggen met mijn internet / telefoon / alarm / camera's en er zeker van zijn of mijn aanvraag goed is aangekomen. 

 


Bel dan even naar het Post-NL-punt of er iets voor jou klaar ligt. Of ga eerst langs zonder jouw oude modem om te checken of het omwisselen kan gaan plaatsvinden. 


Hallo @sms ophalen nieuwe modem ,

Dat is inmiddels twee dagen geleden. Ik zou vandaag of morgen gewoon even met jouw oude modem naar het omwisselpunt toegaan. 

@sms ophalen nieuwe modem 

En lag het modem daar al op jou te wachten? 


Hallo @sms ophalen nieuwe modem ,

Als je modem aangekomen is krijg je altijd een bericht.


Welkom op het forum @sms ophalen nieuwe modem, als het pakketje voor je klaar ligt bij het Servicepunt hoor je inderdaad een sms’je te krijgen. Het zou kunnen dat de levering iets is vertraagd door de Black Friday drukte en dat het pakketje een of meer dagen later was bezorgd. Daar loop ik zelf op het moment ook tegenaan toevallig. Is het inmiddels al wel gelukt om de nieuwe Experia Box op te halen?


Dank voor jullie reacties. Ik heb inderdaad alsnog een sms gekregen en afgelopen zaterdag de modem kunnen ophalen. Alsnog dus goed gekomen. Geduld is een schone zaak 😉!


Dat is goed om te lezen @sms ophalen nieuwe modem! Fijn dat je 'm nu hebt, werkt alles nu weer helemaal zoals het hoort?