Skip to main content

Wifi werkt niet, resetten helpt niet. Geprobeerd de klantenservice te bellen, maar hang nu al ruim een uur in de wacht😬

Goedenavond @Mariek0001! Welkom op het KPN Forum en bedankt voor jouw signaal!

De wachttijd is op dit moment een paar minuten, dus het klopt niet dat je nu zo lang in de wacht hebt gestaan. Ik wil heel graag weten welke vraag je ingesproken hebt, toen je belde? Met deze informatie kan een achterliggende afdeling aan de slag!

En wil je eens opnieuw proberen te bellen?

Let even op het volgende:
Voor administratieve zaken zijn wij telefonisch bereikbaar op het nummer 0800 0402, tussen 8.00 en 20.00 en voor technische problemen of een storing 24/7.


Hi, ik had ingesproken dat de wifi een storing heeft en dat resetten niet helpt. Vervolgens heb ik een uur en 10 minuten in de wacht gehangen, uiteindelijk opgehangen en opnieuw gebeld. Het blijkt een storing in de wijk te zijn (deze stond nog niet online). Hopelijk wordt dit zsm opgelost..


Bedankt voor je terugkoppeling! 

Wat balen! Heb je ook een KPN Mobiel abonnement bij ons? Zo ja, dan kun je tijdelijk een extra MB bundel krijgen, zodat je iig niet het MB tegoed van je eigen bundel verbruikt.

We doen altijd onze uiterste best om een storing zo snel mogelijk te verhelpen! Ik ga er vanuit dat je op korte termijn weer gebruik kunt maken van de diensten.