Skip to main content

Goedenavond, 

Vanaf vanavond heb ik geen wifi , alle stappen om deze storing te verhelpen drie keer doorlopen. Modem uitzetten, aanzetten, stekkers gecontroleerd, 15 minuten wachten na opstarten etc. 

Het lampje wireless op het modem brand nog steeds niet. Morgen een groot probleem i.v.m thuis werken.

Hoe kan deze storing zo snel mogelijk verholpen worden.

 

Groeten Marije

Harde reset heeft die al geholpen? Als u tv heeft kunt u proberen om bedraad te kijken of dit werkt. Pakt hij wel wifi signaal (als je naar beschikbare netwerken kijkt.)?


Beste Jeroen,

Bedankt voor je antwoord.  Modem pakt geen wifisignaal, bij beschikbare netwerken is mijn netwerk niet te zien.

Groeten Marije 


Goedemiddag @Marije02! Wat balen dat de wifi nu niet werkt! Er is blijkbaar wel internet, als jouw interactieve TV nog wel werkt (ik gok dat de TV ontvangers bekabeld zijn aangesloten op het modem?).

Ik lees dat jij het modem al herstart hebt: heb jij het modem ook al eens een reset gegeven? De stappen om het modem te resetten vind je hier, onder stap 2 :point_right_tone4:Hoe herstart of reset ik mijn Experia Box (modem)?
Heb jij naast het modem ook wifi versterkers in gebruik? Zo ja, heb je deze al eens herstart of een fabrieksreset gegeven?

Weet ook dat je met ons kunt bellen of chatten: in dit soort situaties is ons advies om dat te doen, zodat je sneller geholpen kunt worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.