Skip to main content
Beantwoord

Ik heb inmiddels al 2 weken geen internet door graafwerkzaamheden die nog moeten gebeuren

• August 12, 2026
  • 9 reacties
  • 199 keer bekeken

Voor de mensen die een provider zoeken kies maar KPN als je twee weken lang geen internet wilt hebben. Ik heb in totaal vier monteurs voor de deur gehad waarvan twee van selecta waren. Ik kreeg van de kpn monteurs te horen dat het om een kruising gaat tussen de glasvezel. DE EERSTE SELECTA MONTEUR ZEGT er moet gegraven worden. Vandaag komt de tweede selecta monteur en zegt weer er moet gegraven worden maar waar is dan de ******* communicatie ??? Communiceren jullie überhaupt met elkaar ? Ik zit hier twee weken zonder ****** internet waar van de twee 4g backups niet eens werken… FIX DEZE ***** ik heb mijn werk door jullie gemist. Zoek je voor een provider geen kpn nemen.

inschakelen .

Beste antwoord door Wesley Doe

Hoi ​@Wesley Doe ik zie nog geen gegevens in je profiel

Hoi net van de lijn met selecta, ze gaan de kruising administratief oplossen zo zie je maar hoe slordig ze zijn. All die tijd zoveel monteurs terwijl hij gewoon een knop op ze tablet moet drukken 

9 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 12, 2026

Hi ​@Wesley Doe, wat ontzettend naar dat je sinds 2 weken zonde internet zit. Zo te lezen ging de communicatie niet goed tussen de 2 monteurs van Selecta. 

Zou ik ook mee mogen kijken naar wat hier aan de hand is? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Helper
  • August 12, 2026

Hi ​@Wesley Doe, wat ontzettend naar dat je sinds 2 weken zonde internet zit. Zo te lezen ging de communicatie niet goed tussen de 2 monteurs van Selecta. 

Zou ik ook mee mogen kijken naar wat hier aan de hand is? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik hoor graag van je. 

Gedaan ik heb zo weinig hoop nog

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

• Auteur
  • Helper
  • Antwoord
  • August 13, 2026

Hoi net van de lijn met selecta, ze gaan de kruising administratief oplossen zo zie je maar hoe slordig ze zijn. All die tijd zoveel monteurs terwijl hij gewoon een knop op ze tablet moet drukken 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 18, 2026

Hoi Wesley, we zijn nu een aantal dagen verder en ik ben benieuwd of het nu opgelost is en of ik nog iets voor je kan betekenen. 

• Auteur
  • Helper
  • August 18, 2026

Al nu drie weken geen internet selecta monteur langs geweest en geeft aan dat het nu ineens aan kpn ligt in de wijkcentrale . Ze blijven maar elkaar de schuld geven. 

wat een top service dit weer

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 19, 2026

Mijn aanbod blijft staan om dit na te kijken. Zoals eerder gevraagd, zou je je profiel willen invullen? Dit is nog steeds leeg, vergeet niet op het op te slaan. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Helper
  • August 19, 2026

Mijn aanbod blijft staan om dit na te kijken. Zoals eerder gevraagd, zou je je profiel willen invullen? Dit is nog steeds leeg, vergeet niet op het op te slaan. 

Ik hoor graag van je. 

Update 

ik heb eindelijk weer internet maar toch jammer dat een onderaannemer me meer informatie kon geven dan mijn eigen provider. Ik heb mijn compensatie ook gekregen.

toch bedankt

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 21, 2026

Hier ben ik blij om, uiteraard graag gedaan.Â