Skip to main content

Ik heb KPNVeilig indertijd geïnstalleerd op mijn laptop en mijn mobiele telefoon. Nu heb ik een nieuwe laptop gekregen en lukt het me niet om daar ook weer KPNVeilig op te installeren. Ik krijg een melding dat ik al twee  telefoons met KPN beveiligd heb. Wat kan ik in dit geval het beste doen?

Hallo @krekijn , je zult binnen KPNVeilig eerst de licentie van de oude laptop moeten vrijgeven, dan kun je op de nieuwe laptop KPNVeilig weer installeren.

Succes.

 


Hallo @krekijn , standaard heb je twee licenties voor KPN Veilig of vijf licenties bij de snellere internet abonnementen.

Als je nieuw apparaat wil beveiligen moet je mogelijk een licentie van een oud apparaat vrijgeven.

1. Log in op de KPN veilig beheer pagina (op https://veilig.kpn.com )

2. Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen. Klik op licentie vrijgeven

Er volgt een scherm met een voortgangsweergave. Na het verdwijnen van dit scherm is de licentie vrijgegeven en kun je deze toewijzen aan een ander apparaat.

bron: KPN Veilig beschermt gratis al je apparaten


Hallo @krekijn, allereerst welkom op het forum. Kom je er zo uit, met de uitleg van @RBxx