Skip to main content
Vraag

Ik heb last van een storing, op kpn.com/storing hebben alleen adressen met KPN storing

• July 23, 2026
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+5

Hoi,

kom net thuis doet internet het niet, ga je checken, oke storing in de buurt, maar dan ben je wel benieuwt doe groot die buurt is dus, je checked een ander huis nummer…. geen storing… das vreemd want das toch echt wel heel erg bij mij huis, oke check nog een ander huisnummer, oke die heeft wel storing,  maar nu komt het, van het huisnummer met storing weet ik dat ze ook KPN heeft, dus nog een ander nummer checken, eentje van je weet dat die ZIggo heeft,  nog een paar controleren, ja ziggo= geen storing KPN is wel stroring dus schijnbaar weer die storingsmelder of je wel of geen KPN hebt en geeft die alleen storing als je het hebt.

maar oke, kan ik nu nog checken hoe groot die storing is, van de mensen die valk bij wonen weet ik van aantal wel wat ze hebben maar iets verder weg niet,  zou graag alleen postcode invullen zonder nummer of te zien hoe groot die storing is, kan dat (ergens anders) , daarnaast is het niet schenking van de AVG of zo, dat je dus kunt zien of iemand KPN heeft of niet ? 

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 25, 2026

Hallo ​@retep_ ,

maar oke, kan ik nu nog checken hoe groot die storing is, 

Dat zou je kunnen navragen bij de klantenservice. Daar hebben ze meer overzicht over de omvang  van de storing. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: 

Facebook messengerInstagram,  X.com en Bluesky.​​​​​​

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • July 25, 2026

storing was 2 dagen geleden, gelukkig is de die al opgelost, en ondertussen ook bekend dat het niet alleen mijn straat was, bij de supermarkt in de wijk hadden ze er ook last van, hoorde ik later.