Skip to main content

Sinds gisteravond geen internet, tv, radio etc. Pas a.s. Woensdagochtend monteur, 8 sms-jes verder met tegenstrijdige berichten nu meting, geen bezoek monteur en pas 17 mei 18.20 uur uiterlijk hersteld. Via telefoon bericht, geen storing bekend, monteur komt toch woensdag ochtend, bezoek geannuleerd, wa is nu de waarheid, wat is er loos????

@Jomiga voor een snel antwoord kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en dan inspreken dat je een storing hebt 


Wat staat er hier als je postcode en huisnummer invult. 

http://kpn.com/storing

 


Klantenservice wist in eerste instantie niets van regionale storing. Ingepland bezoek monteur ( drie dagen later) ging volgens hun gewoon door. Op site ( postcode huisnummer) staat verholpen uiterlijk 17 mei 18.20 uur? Monteur zou zelfde dag tussen 08.00 en 12.00 komen. Geen enkele info over wat, hoe of waarom. Advies is om bij niet vermelden woensdag rond 20.00 uur te bellen. Gelooft iemand dat er dan op Hemelvaartsdag een monteur gaat komen? Ruim 45 jaar KPN en dan kom je denk ik een keer aan de beurt ………. Gewoon 4 dagen geen enkel communicatiemiddel laat staan informatie, hoezo telecommunicatie?


@Jomiga Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je last hebt van een storing. 

Mijn vermoeden is in dit geval dat er in eerste instantie uitgegaan werd van een kleinere storing. Bijvoorbeeld alleen bij jou thuis. 

En dat de storing later is opgeschaald omdat er meerdere aansluitingen zijn die problemen hebben. In die situatie wordt er inderdaad een verwachte eindtijd bepaald. 

In dit geval ga ik er dan ook gewoon vanuit dat de storing morgen om 18:20 verholpen is. 

Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag.Â