Skip to main content

Ik wil mijn contract verbreken zonder boete omdat vanaf de start op 1 nov. 2022 niets danĀ  ellende is met wifi, ik kan niet vergaderen met Teams en mijn tv op de slaapkamer kan ik geen ned1 en rtl 4 ontvangen wegens vastlopen. iedere week ben ik alle processen die op KPN staan aan het doorlopen zoalsĀ  de router en ontvanger opnieuw aan het installeren, Zelfs de ontvanger van boven omgeruild. Ik wil weer terug naar Ziggo. En zonder boete wegens het niet leveren van de kwaliteit die je mag verwachten

Hi @dejongmarja! Welkom op het forum.Ā 

Vervelend te horen dat je wifi niet goed gaat op dit moment. Heb je de Wifi Manager al geprobeerd? Zo ja, wat is daarvan de uitkomst? Deze lost namelijk dit soort dingen op.Ā 

Opzeggen kan alleen zonder boete als je dit aangeeft binnen 14 dagen na het aansluiten van je modem. Als je binnen deze periode zit en op wilt zeggen, bel dan naar 0800-0402.Ā 

Wel hoop ik je te mogen helpen bij de problemen en je toch tevreden KPN klant te maken.Ā šŸ™‚


Ik ben helemaal niet tevreden om telkensĀ afgescheept te worden met allelei stappen op internet,. ik heb dat al 100x gedaan. Maar uiteindelijk naar de KPB winke gegaan en die zei dat ik gewoon in de wachtrij van de klantenservice moest wachten. Ik heb tig keren gebeld en iedere keer was het te druk en belt u een andere keer weer, en dan word ik weer verwezen naar de website. Oja ik kan wel een versterker van 200 euro kopen. Oplichting vind ik dat.

Ik begrijp niet dat als je slechte kwaliteit geleverd krijgt je je contract moet uitzitten


Hallo @dejongmarjaĀ KPN garandeert inzake wifi ook helemaal niets, zij geven wel richtlijnen om de wifi te optimaliseren, maar kunnen geen algemene richtlijn geven omdat iedere woon/werk-omgeving anders is.

KPN dient volgens de voorwaarden een bekabeld internetsignaal te leveren op 1 PC volgens afgesproken snelheid, bij een koper verbinding is dat TOT een X snelheid en bij glas is de afgesproken snelheid gewoon leverbaar. Zie ook de meegeleverde voorwaarden.

Ā 


@dejongmarjaĀ ik heb het topic op beantwoord gezet omdat ik verder geen reactie gezien had. Daarom ging ik er vanuit dat het probleem was opgelost.Ā 

Als dit niet zo is heropen ik deze graag voor je. We kunnen zoals @JanDĀ zegt geen garantie bieden op de wifi. Maar ik wil wel graag voor je aan het werk zodat we in ieder geval alles geprobeerd hebben.Ā 

Daarbij horen een paar standaard stappen, zoals de Wifi Manager. Maar als deze al gedaan zijn, geef dat dan gerust aan. Dan hoeven we geen dubbel werk te verrichten.Ā 

Laat het dus hier weten als ik je verder kan helpen. Geef zo duidelijk mogelijk aan op welke apparaten de wifi niet goed werkt. En wat de afstand is tot het modem. Laat ook weten welke snelheid je meet met de KPN Speedtest. Dan kan ik je het best helpen.Ā