Skip to main content

Ls

 

Dankzij uw aanbieding heb ik superwifi besteld en ontvangen.

Ik lees en zie overal dat het normale pakket Altijd uit 2 WiFipunten bestaat. Zie ook uw YouTube film.

Het verbaast mij dan ook dat er in dit pakket maar 1 WiFi punt zit. Ik was aan de voorkant liever beter geïnformeerd!

Welkom op het forum @IlseDeKlejne! Zou je aan kunnen geven welk modem je hebt van KPN? Met alle modems voor de Box 12 is het namelijk zo dat deze de wifi op het modem zelf uitzetten omdat deze niet kunnen samenwerken. De nieuwe Box 12 is geschikt gemaakt om wel volledig samen te werken en telt daarom ook als wifi punt. Je kan hierover meer lezen in ons KPN Box 12 update topic. Zou je daarnaast ook kunnen laten weten hoe het is met de wifi na het aansluiten van de Super Wifi?


Ik heb de V10 A. Ik heb de superwifi nog niet aangesloten, omdat ik denk dat mijn pakket niet compleet is…

zoals ik t begrijp neemt de superwifi de modem over en dan heb ik er weinig aan. 


Ik snap niet helemaal wat Bram zegt. Want ook de v10a kan met de SuperWiFi samenwerken. Het WiFi op de v10a gaat niet uit.


De V10a en de Box12 zijn gereed om samen te werken met de Superwifi’s. 

Wifi blijft dus gewoon aan, en de Superwifi is ergens anders te plaatsen, zelfs zonder kabel. 


@DennisA78 en @Nick83 hebben volledig gelijk en ik had even een momentje onoplettendheid. Sinds augustus dit jaar heb je inderdaad bij de Experiabox V10a voldoende aan 1 versterker die vervolgens draadloos ergens in de woning geplaatst kan worden. Excuus voor eventuele verwarring. 

@IlseDeKlejne wat ik nog wel zou willen vragen, omdat je aangeeft dat je deze besteld hebt, is op welke manier je dit gedaan hebt. Heb je die bijvoorbeeld via de Wifi Manager ontvangen of door deze bij een pakket te bestellen?


@IlseDeKlejne we hebben al even niks meer van je gehoord. Ik ga er daarom vanuit dat je vraag beantwoord is. Mocht dit toch niet het geval zijn kan je dat altijd hier laten weten zodat we je verder kunnen helpen!


Hoi Bram, mijn vraag is idd beantwoord. Ik heb de superwifi inmiddels aangesloten en ik ben tevreden! Dank daarvoor!


Gelukkig! Goed om te horen dat alles weer werkt. Ik zal het topic voor je sluiten.