Skip to main content

Ik heb mijn set binnen, maar echter maar 1 draadloze verbindingsadapter. Ik heb bij bestellen aangegeven dat ik draadloos tv wilde. Na 4 telefoontjes werd verzekerd dat het in orde kwam. Dus nu maar 1 adapter. 2de kost €45, terwijl 2 stuks €80 kosten. Graag reactie klantenservice. 

1.  Ik heb mijn bestelling ontvangen. Echter zit er maar 1 verbindingsadapter in, ik heb in 4 gesprekken aangegeven er 2 nodig te hebben. Er is mij verzekerd dat dit gecorrigeerd was. 

 

2.   Ik zie op de nota dat het abonnement ingaat op 23-12-2021, echter komt er een monteur op jullie verzoek, (pas) op 30-12-2021 de boel aansluiten. Dat is 7 dagen betalen voor wat eigenlijk? De data zou dus 30-12-2021 moeten zijn. 

Hoe gaan we dit oplossen?

 

U kunt mij bellen vanaf 17:00uur voor uitleg en oplossing. 

 

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic


Welkom op het forum @W van lith! Vervelend om te horen dat het ondanks zorgvuldigheid van jouw kant niet goed is gegaan. Ik zou je in dit geval willen vragen je profiel in te vullen en hier te laten weten wanneer je dat gedaan hebt. Mocht het zo zijn dat je betaald hebt voor een product dat je niet hebt ontvangen zetten we dat recht door alsnog het product toe te sturen of het teveel betaalde bedrag aan je te vergoeden. Ik begrijp goed dat je dus in dit geval alsnog dan de tweede stekker zou willen ontvangen? Verder kunnen we vanuit het forum niet naar klanten bellen. Wil je liever telefonisch contact zou ik je willen vragen 0800-0402 te bellen. Daar kunnen we je telefonisch verder helpen. 


Ik heb profiel bijgewerkt. Inmiddels contact gehad. 2de verbindingsadapter nu toesturen is niet mogelijk, omdat bestelling op verwerken sta. Nu hopen dat monteur vrijdag as een adapter bij zich heeft, en bereid is deze tegen de prijs van €35 aan te bieden.

 

Dus ja, ik wil 2de adapter. Anders kan ik de ontvanger niet koppelen voor draadloze ontvangst. 

Ik hoop dat de start alleen moeizaam is, en de rest van het jaar er geen klachten zijn/ komen. 


Met draadloze verbindingsets weet je dat nooit. Maar de tijd zal leren of uw electriciteitsnetwerk daarvoor geschikt is.


Hallo @W van lith , er is niets draadloos aan, aan die adapters, maar dat is een ander verhaal.

 


@JanD helemaal draadloos is het inderdaad niet. Je zult altijd een LAN kabel nodig hebben tussen de stekker en bijvoorbeeld de tv-ontvanger. Maar het is nogal een verschil met bijvoorbeeld een kabel van de ene naar de andere verdieping krijgen. :wink: @W van lith ik wil er vanuit gaan dat het gaat lukken met de monteur. Mocht om welke reden dit niet zo zijn kan je dat altijd hier laten weten en kan ik je verder helpen. :relaxed:


Ik  noem het stroomnetwerk ook een vorm van bekabeling, dus, nogmaals, niks draadloos aan.

 


@W van lith en @Bram_ 

De monteur die komt zal alleen duo setjes bij zich hebben van inderdaad €80,-

Losse adapters hebben we standaard niet op de auto, en daarbij kunnen we niet van de standaard prijs afwijken, we kunnen zelf de bedragen niet aanpassen. Dus voordat u voor de teleurstelling komt te staan.

De monteur kan dit probleem dus helaas niet voor uw oplossen, ik ben er zeker van dat er een oplossing geboden gaat worden, Maar deze zal niet vanuit de monteur gaan komen.


Denk dat de beste optie is nu een toezegging te krijgen van een restitutie van €45,- bij retourneren van de enkele wellicht via een moderator en dan bij de monteur een duo setje af te nemen ten tijde van installatie.

 


@W van lith ik zie inderdaad in de gespreksnotities dat de afspraak met je is gemaakt dat we het verschil kunnen vergoeden en ook dat er in de eerste instantie afgesproken is een set aan te schaffen in plaats van een losse adapter. Met deze informatie denk ik dat er een tussenoplossing is. Ik Als je via onze webshop een losse adapter besteld kan ik het verschil voor je vergoeden. Het enige dat ik daarvoor nodig heb is de bevestiging van de bestelling. Ik zal je per privébericht laten weten hoe je deze naar ons kan sturen. De huidige levertijd is 2 werkdagen. Met een beetje geluk heb je deze in huis op het moment dat de monteur er is. Zou je kunnen laten weten of deze oplossing voor je past?


Ik heb hem besteld. Aangezien het 2 dagen kost, heb ik hem niet voor de monteur er is. Is het een optie dat ik de ene die ik nu heb aan de monteur retouneer, en hij mij de set levert? Indien mogelijk dient de bestelling dan als verzonden gezien te worden. 


@W van lith ik kan in dit geval niet voor de monteur spreken. Wat ik ga doen is een duidelijke notitie achterlaten in onze systemen zodat de monteur contact op kan nemen met onze klantenservice. Die kunnen dan telefonisch bevestigen dat het op deze manier gegaan is. Ik kan dus niet beloven dat die het vervolgens op die manier kan oplossen maar dat geeft wel de hoogste kans. @LaurensZalm heb jij nog een idee of er verder iets is dat we kunnen doen?


@W van lith Ik zie dat de monteur ondertussen is langs geweest. Is daarmee alles opgelost?


Alles is uit eindelijk goed gekomen. Het abonnement was nog niet doorgezet, dus abonnementsnummer en pincode was niet door gestuurd. Monteur heeft contact gelegd en binnen 5 minuten was de set actief. Alles werkt tot op heden goed. 


Super! Blij dat te horen. Ik sluit het topic. Mocht er uiteindelijk nog iets voorkomen dat hiermee te maken heeft laat het dan hier weten. Dan kunnen we er gelijk mee verder. Uiteraard hopen dat het niet nodig zal zijn. :wink: