Skip to main content

Ik heb usp stick voor de nood bundel gekregen alleen is die nog niet geactiveerd en of er staat geen data op. Hoe kunt u mij hier in helpen.

Ojee @Ade, als je met je noodbundel óók geen internet hebt, dan schiet dat niet echt op natuurlijk 🙁

Ik kijk graag even met je mee. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer van het noodpakket noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Graag hoor ik van uw.


@Ade ik heb de aanvraag voor je doorgezet. Binnen een werkdag moet de nieuwe data op de simkaart staan. Laat je hier weten zodra je de update hebt gekregen?


@Ade ik heb de aanvraag voor je doorgezet. Binnen een werkdag moet de nieuwe data op de simkaart staan. Laat je hier weten zodra je de update hebt gekregen?

????


Heb je inmiddels mobiel internet op de dongel, @Ade? Mijn collega Bram heeft gisteren de activatie voor je aangevraagd. Normaliter gaat dit automatisch, maar in jouw geval lijkt het mis gegaan te zijn. Als de dongel geactiveerd is en je tegoed is op, kan je via bellen naar 0800-0402 alsnog je tegoed opwaarderen door in te spreken dat je je noodpakket wilt opwaarderen o.i.d.. Het gaat dan meteen in.