Skip to main content

Ik zit al een maand of 4 te wachten op mijn soundbar. Had hier al gelezen dat er wat vertraging was maar, ik heb er ook nooit een mailtje over ontvangen. Volgens mij ben ik geduldig genoeg geweest. Komt hij nog? 

Ik zit al een maand of 4 te wachten op mijn soundbar. Had hier al gelezen dat er wat vertraging was maar, ik heb er ook nooit een mailtje over ontvangen. Volgens mij ben ik geduldig genoeg geweest. Komt hij nog? 



Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Het is het 2e bericht binnen 24 uur. Op het forum kan het enkele dagen duren voor u bericht krijgt. Vul vast u profiel aan met relevante gegevens zodat kpn medewerkers mee kunnen kijken.


Ha @San87, welkom! Wat jammer om te lezen dat je deze nog niet binnen hebt! Dat duurt dan wel heel lang 😞. Weet je zeker dat deze wel op de bevestiging stond? Mocht je willen dat ik even mee kijk, vul dan je adres en klantnummer in je profiel en laat hier weten dat je dat gedaan hebt. Mocht je zeker weten dat dat in orde is, adviseer ik je om even te bellen met Sidekix, op telefoonnummer: 088 – 6237006. Zij zijn telefonisch bereikbaar tussen 8:00 – 21:00 uur.