Skip to main content
Beantwoord

Ik heb regelmatig packetloss tijdens CS2

• March 4, 2025
  • 1 reactie
  • 12 keer bekeken

Goedemorgen Leden,

Sinds een paar maanden ondertussen heb ik heel vaak heel kort stondig packetloss naar buiten. Intern blijft alles draaien zonder enige uitval. Reset van router gedaan nog steeds het zelfde. De ene dag is het ook erger dan de andere dag. Ik merk het vooral met CS2 door die sub ticks vlieg ik soms alle kanten op maar dat kan echt alleen maar komen door de packet loss heb al verschillende interne dingen getest met verschillende apparaten direct op de router met switches er tussen het lijkt buiten te liggen. Of kan het toch een router probleem zijn misschien naar jaren trouwe dienst dat die vervangen moet worden? Groetjes, Maikel

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Maikel van Laarhoven .  Welkom bij de KPN Community.

Ik zie zelden dat het KPN netwerk hier de boosdoener is maar we kunnen uiteraard niks uitsluiten.

Wat voor modem heb je en hoe is die aangesloten? Verder wil ik graag weten wat voor verbinding je thuis hebt? Gaat dat over koper of glasvezel?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Hoi ​@Maikel van Laarhoven .  Welkom bij de KPN Community.

Ik zie zelden dat het KPN netwerk hier de boosdoener is maar we kunnen uiteraard niks uitsluiten.

Wat voor modem heb je en hoe is die aangesloten? Verder wil ik graag weten wat voor verbinding je thuis hebt? Gaat dat over koper of glasvezel?