Skip to main content

Ik heb slechte wifi en valt regelmatig weg, nu heb ik al eens een versterker gebruikt van kpn origineel maar werkt ook niet nu bieden ze me de super WiFi aan maar of ik eerst even 149 euro daarvoor wil betalen. Nou dat wil ik niet dit is geen oplossing, betaald tenslotte elke maand voor kpn thuis en 4 mobiele abonnementen. Wat kan ik nog meer doen, al verschillende keren contact met jullie gehad.

Hallo @Hullie97 ,

SuperWifi is inderdaad momenteel ook voor bestaande klanten met korting te bestellen. Meer daarover op de website: 

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm?icid=tpbanner-superwifi-unlimited

 

Wat betreft jouw opmerking dat jullie al lang een klant van KPN zijn :   

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

 Of heeft het doorlopen van de KPN Wifi Manager al geleid tot een betere wifi in huis?

 


Hoi @Hullie97,

Jouw WiFi kan dus beter. hier heb je al contact over gehad maar nog geen oplossing gevonden. Heb je zo ook de tips voor slechte WiFi doorlopen? En de WiFi manager die Noordzee ook al benoemd? Wat kwam daar uit? Want daar kan nog wel eens iets verrassends uitkomen als de WiFi echt slecht is. Geen SuperWiFi's, maar wel ander opties, bijvoorbeeld Experia WiFi's of een WiFi monteur. 

Anders kijk ik graag eens mee. Zou je dan jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Ik hoor dan graag van je als je dit ingevuld hebt en de WiFi manager hebt doorlopen. 


Beste Bart_Z,

Heb al vaak genoeg WiFi maneger gedaan. En ook de experia wifi versterkers {die zwarte} werkte niet goed. Heb verschillende keren contact met jullie gehad zowel telefonisch als via de chat.. En een klacht ingediend via internet, geen reactie opgehad helaas en erg jammer zo ga je niet om met je klanten vinden wij.

 

Dus kom met een goede oplossing want het contract loopt in augustus / september af als er niks gebeurt zijn jullie ons misschien wel kwijt zowel met thuis en 4 mobiele abonnementen

 

Gr. Robert 


Als de zwarte experia wifi's niet goed werken dan gaan de super wifi's het zeker niet doen. Wat is het probleem met de experia wifi's? Ik neem aan dat je die met een kabel aangesloten had?


Ik zie inderdaad dat je de manager al meerdere malen doorlopen hebt. Ik zie ook dat er een monteur uit is gekomen om jouw Wifi eens onder handen te nemen. Is deze al eens geweest? Zo niet, dan zal ik hem voor je inplannen. Ik hoor het graag.  


Er is geen monteur geweest. Wanneer komt deze. Is deze kosteloos. 

Gr. Robert 


Duidelijk, dan ga ik die inplannen. Hij komt 9 juli tussen 0800-1000 uur. Mocht dat niet uitkomen, dan mag je even bellen met 0800-0402 om de afspraak te verzetten. Het bezoek is gratis. Ik hoor graag hoe het bezoek verlopen is. 


Hallo, gisteren is de monteur geweest, heeft alles gecontroleerd en daar bleek wel uit dat we slechte wifi hadden vooral boven, in de tuin achterin de woonkamer. De beste oplossing was de super WiFi, die heeft hij geïnstalleerd en tot nu toe werkt het goed. Deze kosten 149.euro en heb daar nog 50 euro extra korting opgekregen daar ben ik dan tevreden over. 

Gr. Robert 


Dat klinkt goed. Fijn dat het nu een stuk beter werkt. Veel plezier ervan. 

Mocht je in de toekomst nog een keer vragen krijgen, horen we graag van je.