Skip to main content

hoi ik heb uitstel van betaling aangevraagd en het was akkoord dat ik het de 20e betasl maar ik he. er geen  bevestiging van gehad

@Joey30

Hier zal je weinig succes hebben voor jouw probleem, KPN is niet in veel dingen snel, maar zolang ik abonnee ben hebben ze nog nooit te laat geincasseerd. :yum:

Bel even het gratis nummer van 0800-0402 of beter doe een chat en schrijf “ik wil een medewerker”. https://www.kpn.com/service.htm

Kiezen voor adminstratie en dan afhankelijk van de hoogte van je beeldscherm naar beneden scrollen en kiezen voor ik heb een andere vraag. Dan weer afhankelijk van de hoogde van je beeldscherm naar beneden scrollen en dan ergens in het midden naar chat. En als je klaar bent niet vergeten de transcriptie van de chat op te slaan . 

 


Hoi @Joey30 
Bel even 0800 0402 en vraag naar de afdeling Collections, dan heb je gelijk de goed afdeling te pakken.

En hier kunnen ze je ook helpen ondanks de woorden van CorL
Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Maar een beller is sneller.

 


Hallo en welkom op het forum @Joey30, heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice via de mogelijkheden die hierboven worden genoemd?