Skip to main content

Sinds zondag 12 mei hebben wij glasvezelbreuk. Wij hebben kinderen die ivm examens niet zonder kunnnen!

De monteur aan huis gaf aan: binnen 4 uur wordt u gebeld wanneer de reparatie plaats gaat vinden. Tot op heden  niet gebeurd!

Informatie betreffende de reparatie, wanneer en hoe krijgen wij niet. 

Waarom duurt deze ondeuidelijkheid zo lang?

Goedemiddag @Marije Boon, welkom op het forum!
Ik vermoed dat je afgelopen zondag bedoelt maar dat is nog steeds erg lang om maar niks van ons te horen!
Is de glasvezelbreuk bij jou thuis of in de straat?

Heb je hierover ook al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402 of via de chat op www.kpn.com/service? Dit is doorgaans de snelste manier om in contact met ons te komen.
Anders kijk ook ik graag even met je mee hoe het er bij staat. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb niets meer van je gehoord, @Marije Boon. Is het allemaal gelukt?


Nog steeds niets venomen. 


Bedankt voor je terugkoppeling @Marije Boon, ik zie dat je je gegevens ook ingevuld hebt.
Ik lees in je dossier dat het storingsticket nog steeds openstaat en wij wachten op de terugkoppeling van de glasvezelmonteurs van KPNNetwerkNL.
Ik lees daar ook dat deze breuk een grotere breuk lijkt te zijn verder op in de lijn. Mijn collega's houden dit achter de schermen wel in de gaten maar helaas kan ik je daar verder weinig concreets over vertellen.

Als ik het goed zie is er ook een noodpakket naar je onderweg, die ligt nu voor je klaar bij de supermarkt bij jou in de buurt!


Goedemorgen Marije, ik lees in het storingsticket dat 20 Mei de kabel vervangen is en alles weer zou moeten werken. 
Ik heb de lijn meteen even uitgelezen en het ziet er naar uit dat alles weer werkt! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!