Skip to main content

Sorry dat ik zo geïrriteerd op het forum kom,

maar ik zit nu al maanden met problemen met kpn met monteurs die al 8 keer langs zijn gekomen met internet die het of nogsteeds niet doet of nogsteeds weg valt. 
Nu heb ik mijn eerste factuur ontvangen, Maar mijn internet werkt nogsteeds niet 100%.

dit kan toch nooit correct zijn, het begint bij ons behoorlijk op te spelen dat er nog niks mee heeft gezeten voor een beetje internet….

 

zolang zonder ook maar iets en dan gewoon geen hulp aangeboden krijgen of compensatie, alles zelf moeten regelen en zoveel vrije dagen moeten aanvragen maar toch…. Pfffff

Hi @MatthewSS,

Wat enorm zuur dat het ondanks onze gezamenlijke inspanningen nog steeds niet allemaal goed werkt 😑 Ik snap je irritatie dan ook erg goed!

Je hebt inmiddels wel een werkende verbinding begrijp ik en maakt geen gebruik meer van het noodpakket uit je vorige topic. Wat scheelt er nu nog aan? Is de verbinding traag of instabiel? Of is er wat anders aan de hand? En zijn de monteurs ook voor dit specifieke probleem al langs geweest? 


Genoeg monteurs al geweest haha,

 

maar nogsteeds werkt het niet 

 

het hoort te werken maar nogsteeds negatief.


Heb je toevallig van de monteur gehoord wat er dan misgaat?


Nee helemaal niks, ze komen ze gaan en er is niks gebeurt 

 

alle lampjes branden het hoort het te doen maar niks


Je hebt dan toch helemaal geen verbinding nu, @MatthewSS? In je startbericht heb je het er over dat het nog niet 100% werkt, dat klinkt alsof je wel internet hebt, maar dat het nog niet helemaal naar wens is.

Als je helemaal zonder zit en meerdere monteurs hebben het tot nu toe niet op kunnen lossen, dan ben ik bang dat we via de community niet veel voor je kunnen betekenen. Ik wil je dan verzoeken om weer telefonisch contact met ons op te nemen, hoe vervelend dat ook is ☹️


Reageer