Skip to main content

Goedenmorgen, 

 

sinds tweedagen ondervinden wij problemen bij het inloggen in bepaalde sites. Nu werkt de wifi enzovoort allemaal goed. Alleen is ons opgevallen na herstart dat aan de achterkant van de Experiabox V10, waar de ethernetpoort zit bij aansluiten de lampje oranje en groen tegelijkertijd brand. Is dit normaal? 
ik kan er namelijk niks over vinden. 
 

 

Dag @Zeyah Zeyah dat beide ledjes knipperen is normaal.  Is de snelheid van internet veranderd?


@Joep1965 beste Joep bedankt voor je reactie, hier de vrouw des huizes nee de snelheid is niet verandert alleen heel soms duurt het wat langer met laden zoals youtube netflix enz. 


@Zeyah Zeyah welk type ontvanger heb je?


@Joep1965 beste joep, de problemen ondervinden met ons pc en die is aan de kabel de tv en al het andere gebruiken we op wifi. Was dat wat je bedoelde? 


Hallo @Zeyah Zeyah 

 

Je hebt het over niet kunnen inloggen op bepaalde websites.

Welke websites zijn dat en wat gebeurd er precies, die websites laden niet of krijg je een foutmelding als je wilt inloggen?


Hi @Zeyah Zeyah, welkom hier. 

Om even in te gaan op je eerste vraag; om welke websites gaat het? Dan kan ik ook testen. 

Zou je hier 3 voorbeelden willen geven? 


@GeSp @Alex_P 

goedemiddag, ik heb nu via kpn een reset aangevraagd. Maar het gaat om een game website, inloggen lukt soms wel soms niet of tijdens het spelen wordt de verbinding verbroken. Nu heb ik enkele andere spelers gevraagd wat ik kan doen en zij zeiden ip adres veranderen. 
ik heb namelijk na mij weten alles geprobeerd. Eerder kon ik probleemloos gamen nu niet meer. 


@Zeyah Zeyah Een ander IP adres ga je niet krijgen van KPN, waarom zou dat moeten helpen?

Je zou gebruik kunnen maken van een VPN dienst op het moment dat je gaat gamen, dan heb je voor de game website ook een ander IP adres.


@GeSp @Alex_P 

goedemiddag, ik heb nu via kpn een reset aangevraagd. Maar het gaat om een game website, inloggen lukt soms wel soms niet of tijdens het spelen wordt de verbinding verbroken. Nu heb ik enkele andere spelers gevraagd wat ik kan doen en zij zeiden ip adres veranderen. 
ik heb namelijk na mij weten alles geprobeerd. Eerder kon ik probleemloos gamen nu niet meer. 

Om welke website gaat het precies? 

@Zeyah ZeyahEen ander IP adres ga je niet krijgen van KPN, waarom zou dat moeten helpen?

Dit klopt. Wederom benieuwd om welke website het gaat. 


@Alex_P beste Alex het gaat om gameforce metin2. Na het resetten werkt het weer super 🙂 bedankt voor jullie feedback.