Skip to main content

Hallo, ik kan alle website open op deze na: www.tea4life.nl

het ligt 100% aan de modem want als ik via hotspot verbinding maak dan kan ik wel deze website openen. ik heb veel instellingen in de modem staan  en ik wil de modem herstarten en resetten naar fabriekinstellingen maar de optie om backup te maken van de settings kan ik nergens vinden. ik zou ook de modem willen updaten naar nieuwe software en deze optie is ook nergens te vinden. ik hoop dat u me hiermee kunt helpen. ik wil ook de firewall uitzetten maar volgens me is dit niet mogelijk met deze modem. als deze modem een probleem veroorzaakt dan heb ik liever een andere waar ik wel deze instellingen kan plaatsen. alvast bedankt.

Hallo @1 website gaat niet open , ik kan de website gewoon bereiken.

Welk merk en type modem heb je van KPN in bruikleen?

 

 


Ook Budget thuis.nl kan je openen?

 


staat allemaal in het chinees maar volgens me expeia box. ZTE H369A

als ik inlog op de modem dat is wat ik zie


Een V10 dus.

Ik zou hem wel een keer resetten.

Misschien foto's maken van de instellingen?

Dan kan je ze makkelijk weer terug zetten.


Xperia V10


is het niet mogelijk om een backup te maken van de configuratie. dat is makkelijker want de monteur kost me 150 euro als hij komt


ik zie wel een mirror optie naar lan 1 of 2 , 3 of 4. wat houdt dit in. 


is het niet mogelijk om een backup te maken van de configuratie. dat is makkelijker want de monteur kost me 150 euro als hij komt

Nee, Helaas.

 


Hallo @1 website gaat niet open van de instellingen van de V10 is géén backup te maken, belangrijke instellingen even opschrijven of screenshots van maken.


Hallo @1 website gaat niet open

Is het gelukt het modem te resetten? 


is het niet mogelijk om een backup te maken van de configuratie. dat is makkelijker want de monteur kost me 150 euro als hij komt

Voorrijkosten € 60,- dit is incl 45 Min werk. Dus mis hierin 6 kwartier ( €15,- per kwartier ) aan extra tijd.

Denk niet dat een modem Reset oid 2 uur en een kwartier duurt.

Zou inderdaad beginnen met een reset op modem en dat de kijken wat er gebeurt, Test het ook eens met een ander apparaat wat via WiFi is verbonden bijvoorbeeld, Modem kan niet 1 specifieke pagina blokkeren gewoonweg omdat daar geen mogelijkheid voor is in het modem.


Ben je zelf de beheerder van deze site…?

 

Als dat zo is zou het kunnen zijn dat je hostingpartij je geblokkeerd heeft.