Skip to main content

Beste kpn,

Ik kan geen wifi krijgen via mijn Router, Het lampje voor internet, telefoon en tv brand. Helaas brand er geen lampje voor wifi. Ik heb de router opnieuw opgestart en via de Kpn site meerdere malen het programma voor ‘Problemen & storingen met internet & wifi’ doorlopen, maar zonder resultaat. 

Welkom op het forum @sheirida, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁

Je geeft aan dat je geen wifi hebt, maar heb je wél internet als je 1 van je apparaten -om te testen- via een internetkabel aansluit op je modem?

En heb je wel interactieve tv op het moment of werkt dat ook niet? Als helemaal niets werkt op het moment, wil ik je aanraden om telefonisch contact op te nemen met ons via 0800-0402, op die manier heb je rechtstreeks contact met 1 van mijn collega's en wordt je het snelst geholpen! De collega's daar zijn 24 uur per dag aanwezig.

Uiteraard kunnen we ook via deze weg met je meekijken, het kan echter wel even duren voordat je een reactie ontvangt. Als dit toch je voorkeur heeft, zou je dan je forumprofiel volledig in willen vullen en hier even een seintje willen geven?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!