Skip to main content
Beantwoord

Ik kan geen verbinding meer maken met Wifi

• May 21, 2023
  • 7 reacties
  • 70 keer bekeken

Goedemorgen,

de app Thuis van KPN liet altijd een QR-code zien voor de WiFi maar deze is niet meer te zien in de app. 

ik heb op het forum gezocht en zag dat het hielp om de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan, maar kan er helemaal geen verbinding met het Wi-Fi-netwerk worden gemaakt! 

ik volg de gevraagde stappen. Er wordt gevraagd ‘Wilt u verbinding maken met…’

ik tik op ‘oké’. Ik krijg de melding ‘er kan geen verbinding worden gemaakt’. 

wie kan mij verder helpen? 

Beste antwoord door Winters-84

Het is inmiddels opgelost  ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker(0800-0402). 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Voor zover ik weet hoort dit nog gewoon te werken, welk modem heb je en welke software versie heeft deze?

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2023

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2023

Voor zover ik weet hoort dit nog gewoon te werken, welk modem heb je en welke software versie heeft deze?

Dit staat bij Softwareversion: SGEJ1000060E

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2023

Sh*t, ik had ingelogd op de modem en per ongeluk ‘Enable WiFi’ aangetikt. Nu is de WiFi dus uit en kan ik niet meer inloggen op de modem 😱 help. 

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • May 25, 2023

Sh*t, ik had ingelogd op de modem en per ongeluk ‘Enable WiFi’ aangetikt. Nu is de WiFi dus uit en kan ik niet meer inloggen op de modem 😱 help. 

Gebruik dan een bekabeld aangesloten pc of laptop. Dan kunt u gewoon het WiFi weer aanzetten.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • May 26, 2023

Het is inmiddels opgelost  ik heb telefonisch contact gehad met een medewerker(0800-0402). 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah top! Had mijn collega ook nog uitgelegd waarom het niet werkte?