Skip to main content

Nieuwe meterkast.

Abonement voor glasvezel genomen.

Instalatie service nodig ivm aansluiten internet/tv ivm verouderde aansluting in de huuskamer. Nu glasvezel naar de meterkast is doorgetrokken van buiten naar binnen kan ik geen gebruik maken van glasvezel ivm ontbreken van wcd.

Ik heb benodigheden toegestuurd gekregen. Kan er alleen niets mee.

Monteur die bij ons in oktober was zei dat KPN dit regelde. Omdat een nieuwe meterkast blijkt te zijn.

Ik word door een extern bedrijf gebeld. Deze zeggen dat ik deze nu plotseling zelf moet aanleggen.

 

Telefonisch slecht te bereiken. 10 a 15 min wachttijd. 

Als ik ze aan de telefoon heb dan word ik van het KASTje naar de muur gestuurd. Helaas geen oplossing voor de meter KAST.

Geen reactie op mail of klacht.

Wel mailtjes en sms dat ik nog steeds geen gebruik maak van glasvezel.

 

Wie heeft hier een antwoord op? Ik lees diverse reacties nml. Ik vind het best triest dat ik op een forum zelf mijn oplossing moet gaan zoeken.

Wat nu te doen?

Hi @HannaB! Vervelend te horen dat het wat stroef loopt. Wel zie ik gelukkig dat er een monteur is ingepland voor morgen.

Wil je hier laten weten of die het op heeft kunnen lossen?


Ga ik doen. Monteur komt morgen. Wordt vervolgd.


@HannaB 

Mocht de monteur het niet kunnen of willen aansluiten een wcd in de meterkast.

Zorg voor een (tijdelijk) verlengsnoer.

Dan kan in ieder geval de internet aansluiting actief gemaakt worden.

Later kunt u een (plaatselijk) installatie bedrijf een wcd laten plaatsen.

Het is een tip.

 

 


Het is opgelost. Zeer vriendelijke monteur. Buiten wcd moest er ook nog een oude koper draad vervangen worden door glasvezel sraad. Ook daarvoor heb ik 2weken geleden met de klantenservice gebeld. Ik werd niet begrepen. Ook toen van het kastje naar de nuur gestuurd zonder een bevredigend antwoord.

 

Eerst de positieve feedback:

Mijn bevindingen tot nu toe van de KPN:

Zeer vriendelijke en technisch vaardige monteurs. Die dit probleem goed hebben opgelost.

 

Zeer handig dat ik uiteindelijk antwoord heb gekregen via dit forum. Maar tegelijkere tijd slecht dat het op deze manier moet.

 

Slechte communicatie met de KPN.

Slecht te bereiken. 10 a 15 min in de wacht.  Dan geen juist antwoord en oplossing via de klantenservice.

Geen chat mogelijk alleen via z on vervelende robot!

Spijt van mijn overgang van Ziggo naar KPN. 

 

Maar het is opgelost. Dankzij dit forum en de prima monteurs!

 

vriendelijke groet, Hanna

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. forumregels


@HannaB ik ben ook blij om te zien dat het toch is opgelost. 

Ik verwacht dat nu het loopt dat alles goed blijft lopen. 

Laat als je wilt hier over een paar weken weten hoe het gaat met de verbinding. En of er andere dingen zijn waar we bij kunnen helpen! 🙂