Skip to main content

Hi! Ik heb hetzelfde probleem. Wil in de app inloggen en heb beheerdersww nodig. Welke is het? De wireless key doet het niet

 

*Admin* Eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hoi @Janvangalen. Welkom op het KPN. Bij de V10 staat het wachtwoord niet achterop, en moet je het de eerste keer leeglaten. Het kan zijn, omdat je het meerdere keren na elkaar geprobeerd hebt, dat het even geblokkeerd is geweest en je hierdoor lang moest wachten. In principe moet de volgende volgorde werken:

  1. Start een browser zoals Internet Explorer, Firefox of Chrome en ga naar http://192.168.2.254
  2. De gebruikersnaam is al ingevuld (ADMIN of KPN) Deze kun je niet veranderen
  3. Open je de webinterface voor de eerste keer laat dan het wachtwoord veld leeg. Je moet nu een nieuw wachtwoord aanmaken.
    LET OPV10A modem heeft een ADMIN wachtwoord achterop staan. Op de sticker die achter het kaartje met wifi gegevens zit.
  4. Heb je al eerder ingelogd en een wachtwoord gekozen vul dan dit wachtwoord in.

Weet je het wachtwoord niet meer? Dan moet je de Experia Box terugzetten naar de fabrieksinstellingen.

Laat je mij weten of het is gelukt!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het is gelukt. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik het graag van je!