Skip to main content

Hallo,

We zijn nu bijna een jaar verder en de tool werkt nog steeds niet.

Ik heb nog steeds een Motorola ontvanger, maar deze is nu echt aan vervanging toe. Hij maakt niet goed contact met de afstandsbediening.

Kunnen jullie me hier verder in helpen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @C.Sijbesma! Gebruik je deze tool/site van ons? Dit zou gewoon moeten werken. Welke internetbrowser gebruik je?


Hoi @C.Sijbesma! Gebruik je deze tool/site van ons? Dit zou gewoon moeten werken. Welke internetbrowser gebruik je?

Bedankt voor je snelle reactie!

Inmiddels heb ik het via Wi-Fi geprobeerd en het is daarmee gelukt.

Met mobiel internet lukte het niet, misschien is dat wel iets om naar te kijken.


Inmiddels heb ik het via Wi-Fi geprobeerd en het is daarmee gelukt.

Met mobiel internet lukte het niet, misschien is dat wel iets om naar te kijken.

Dat is “as designed”. De tool werkt alleen op het KPN thuisnetwerk, omdat er een scan van de aangesloten apparatuur gedaan wordt.


Inmiddels heb ik het via Wi-Fi geprobeerd en het is daarmee gelukt.

Met mobiel internet lukte het niet, misschien is dat wel iets om naar te kijken.

Dat is “as designed”. De tool werkt alleen op het KPN thuisnetwerk, omdat er een scan van de aangesloten apparatuur gedaan wordt.

Dat klopt niet. Ik was bij dochter toen ik de aanvraag deed. Zij heeft Ziggo.


Ok, dan is het inloggen en identificeren via IBAN kennelijk genoeg en was er eerder (mobiel) een storing….


Goed om te horen dat het inmiddels is gelukt! Mocht je in de toekomst nog weer ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden! :blush: