Skip to main content

Ik kan niet bellen is er een andere manier in contact te komen met jullie?

 

Dag @Mina95 dat kan via Twitter of Facebook.  Je kunt ook hier op het forum je vraag stellen. 


Dag @Mina95 dat kan via Twitter of Facebook.  Je kunt ook hier op het forum je vraag stellen. 

Ik kreeg gisteren email binnen dat ik mn telefoonfactuur moest betalen anders zou ik vandaag geblokkeerd worden. Wou uitstelling doen via de site maar werd afgewezen terwijl dit normaal altijd wel kon. Daarna opgebeld en vrouw zei dat via haar ook was afgewezen maar ze geen goede reden kreeg waarom. Ik moest vandaag terug bellen voor 17:00 maar ben al geblokkeerd. Valt hier nog wat aan te doen? Kan pas 20 september factuur betalen.


Zover ik weet is de klantenservice bereikbaar ook als je geblokkeerd bent. Heb je het al geprobeerd?


Zover ik weet is de klantenservice bereikbaar ook als je geblokkeerd bent. Heb je het al geprobeerd?

Ja al geprobeerd


Zover ik weet is de klantenservice bereikbaar ook als je geblokkeerd bent. Heb je het al geprobeerd?

Ja al geprobeerd

Hallo @Mina95 of via Facebook en Twitter.

Waarom lukt het niet met de telefoon?

 


Zover ik weet is de klantenservice bereikbaar ook als je geblokkeerd bent. Heb je het al geprobeerd?

Ja al geprobeerd

Hallo @Mina95 of via Facebook en Twitter.

Waarom lukt het niet met de telefoon?

 

Ik krijg te horen “ uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld “


Is het mogelijk om met iemand anders' telefoon even te bellen? Het is een gratis nummer dus je jaagt ze niet op kosten.

Werkt tel.nr. 1200 niet ( indien het een afsluiting van een mobiel betreft ) ?

Vraag naar afdeling Collections.

Anders

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Wou uitstelling doen via de site maar werd afgewezen terwijl dit normaal altijd wel kon.

Het is niet mogelijk om steeds uitstel te krijgen. Je dient dan wel weer enkele maanden op tijd te betalen voordat het weer kan.


Is het mogelijk om met iemand anders' telefoon even te bellen? Het is een gratis nummer dus je jaagt ze niet op kosten.

Werkt tel.nr. 1200 niet ( indien het een afsluiting van een mobiel betreft ) ?

Vraag naar afdeling Collections.

Anders

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.

Wou uitstelling doen via de site maar werd afgewezen terwijl dit normaal altijd wel kon.

Het is niet mogelijk om steeds uitstel te krijgen. Je dient dan wel weer enkele maanden op tijd te betalen voordat het weer kan.

Deze doet het wel. Bedankt