Skip to main content

Ik kan niet inloggen op de modem kpn box12

 

Heb met de qr code gescand

 

Wachtwoord gekopieerd

 

Maat blijft zeggen wrong

 

Help!!!! 

Hoi@Masmex Reset even de modem met een paperclipje of een dunne pen totdat de modem uitvalt. Probeer dit even zonder enige kabel in uw modem alleen het stroom natuurlijk. Het kan zijn dat als u dit nog er aan bekabeld dat ons systeem het wachtwoord toch weer veranderd. (Motive heet dit.) Met het paperclipje houd u het knopje net zo lang dus in, totdat de modem uitvalt dan mag u los laten.


Ik ga dit nu proberen

 

Ik ben overgestapt van 50 mb naar 200 mb hussel

 

De snelheid word dan wel en dan weer niet behaald

 

Daarom wou ik wat dingen veranderen zoals kanalen


@Masmex Zit u op de koper of de glasvezel? Het veranderen van je wifi kanalen gaat niet helpen met het opschroeven van de mb's. Heeft u als bij het modem staat een hogere snelheid dan dat u ervan af staat? Dan adviseer ik u om een wifi versterker aan te schaffen. Of wellicht kunt u de modem verplaatsen mocht deze in uw meterkast staan en dus te ver van u woonkamer bijvoorbeeld afstaat.


Koper

 

Heb de versterkersgehad van jullie dat hielp niks

 

Ga nu proberen in te loggen op het modem


Nee snelheid is nu zelf trager als voor de reset 


Heb de versterkersgehad van jullie dat hielp niks

 

 

@Masmex  Misschien zijn deze wel nooit goed ingesteld geweest. Wat voor WiFi versterker heeft u? En hoeveel?


Nee snelheid is nu zelf trager als voor de reset 

Kunt u een foto maken van uw koper aansluiting samen met het modem?


Heb die nieuwe witte gehad

 

Ingesteld en al.. 


Wat bedoel je met koper aansluiting?

 

Is trouwens door een monteur van kpn geïnstalleerd 


 


Wat bedoel je met koper aansluiting?

 

Is trouwens door een monteur van kpn geïnstalleerd 

Lijkt hierop

1 van de 4


Deze? 


 


Okay, dat ziet er allemaal goed uit. Zit het rode en groene draadje goed vast in de aansluiting? Niet al te hard trekken. Wat voor speedtest gebruikt u om de snelheid aan te duiden?


Ja zit vast

 

Ookla

 

En zelfs op draad is die traag


Ja zit vast

 

Ookla

 

En zelfs op draad is die traag

Welke snelheid haalt u bij een speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Een pc of laptop die echt rechtstreeks op de KPN Box zit aangesloten, niet via een switch of draadloze verbindingset of ander kastje ofzo.


Smartphone 45 mbs WiFi 

 

Ps4 met kabel 60mbs 

 

Laptop 55mbs

 

En nu op smart phone ineen 180 mbs WiFi 

 

Snap er niks van

 


@Masmex Het beste is toch om even 0800-0402 (KlantenService) te bellen voor een monteur afspraak. Als monteur zelf zou ik zeggen dat ik hem uitmeet met mijn meet apparatuur dan kunnen we uitsluiten of het nu aan het modem ligt of aan het koper buiten u huis. Voorrijkosten zijn 60 euro, maar deze hoeft u niet te betalen als het aan KPN ligt! Het is het bellen zeker waard.


Prima dankje 


@Masmex Graag gedaan. Graag hoor ik of het heeft gewerkt! Zou u de topic kunnen sluiten als beantwoord. Nu of na het bezoek van de monteur. Alvast bedankt en een fijne dag!


Smartphone 45 mbs WiFi 

 

Ps4 met kabel 60mbs 

 

Laptop 55mbs

 

En nu op smart phone ineen 180 mbs WiFi 

 

Snap er niks van

 

Was die laptop bekabeld aangesloten? Rechtstreeks op de Experiabox? Zonder kastjes of iets dergelijks er tussen?


Klopt 


Klopt 

Heeft u ook al eens een andere pc of laptop geprobeerd? Andere kabel?

Maar even terug naar de begin vraag: u kunt nog steeds niet inloggen op de KPN Box? U gebruikt toch wel het Admin Password wat achterop staat? Dat bestaat als het goed is uit 10 tekens. Is dat bij u ook zo?


Kan wel inloggen nu

 

Een keer geeft speedtest ookla

 

42 mbs aan en een keer 180 mbs

 

Ik zal maandag bellen als het zo door gaat stap ik over 


Ik kom er gewoon niet in  Gebeld met KPN wachten wachten wachten. Modem gereset door kpn ik kom er niet in met het admin wachtwoord. Wat kan ik nu nog doen.