Skip to main content

Hallo Ik heb de iphone 24-09-2021 besteld  ,maar omdat de telefoon pas 28-10-2021 is geleverd, gaan ze  nu uit van die datum uit . nu krijg ik de google hub niet door jullie fout.

 

Ronald,

Wij hebben je deelname aan de KPN Unlimited Google Nest Hub promotie ontvangen en kunnen deze helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is:

  • Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @RONALDNL ,

Deze actie wordt niet vanuit KPN geregeld , maar vanuit Consumercare. 

Ik snap dat je het er niet mee eens bent, maar meld je dus bij hun.  

Ik kom er niet uit, wat moet ik doen?

Geen probleem, stuur uw vraag naar kpn@consumercare.info of bel met 043-8800150

 

Ik ga er dan wel vanuit dat je abonnement is afgesloten tussen 6 september 2021 en 3 oktober 2021. Wanneer je jouw telefoon ontvangt, maakt niet uit. 

 

Actie
Tussen 6 september 2021 en 3 oktober 2021 kunnen alle klanten die bij KPN een 1- of 2-jarig Unlimited abonnement afsluiten gratis een Google Nest Hub (2e gen) (verkoopadviesprijs € 99,99) aanvragen. 

De actie geldt pas als een klant aantoont dat hij of zij een 1- of 2-jarig Hussel Unlimited abonnement heeft afgesloten.

 

 

Indien uw aanvraag is goedgekeurd, wordt de Google Nest Hub verzonden na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na afsluiten van het contract of - indien besteld in combinatie met een toestel – 14 dagen na levering van het toestel).


Dit was een actie die niets met het toestel te maken had. Mensen die kozen voor een sim-only abonnement, zonder toestel dus, kwamen ook in aanmerking voor die Google Hub. Dus dat uw toestel later geleverd is zal niet van invloed zijn.

Een KPN medewerker hier op het forum zal vast wel uit kunnen zoeken hoe het zit met de datum.