Skip to main content

Hoi ik heb een een noodpakket gekregen. alleen werkt het internet niet van de mini router. Ik krijg de melding dat het ww niet juist is.  ik heb de handleiding gevolgd en zelfs de stap van de rest uitgevoerd maar helaas met de zelfde uitkomst. gisteren ook de klanten service gebeld maar die konden mijn ook niet helpen heeft iemand hier een oplossing 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Welkom op het forum @e aelst, hoewel de aanleiding minder leuk is 🙁 

Heb je een Huawei router ontvangen? In da geval, zou je dan via de volgende stappen willen controleren of de wifi inloggegevens wel overeen komen met wat er op de sticker staat? Als hier wat anders staat, mag je proberen om via die gegevens te verbinden!

 


Hey,dankjewel voor de info echter heb ik Alcatel  router gekregen. Werken deze stappen dan ook?


Helaas niet @e aelst 🙁

Nog even voor mijn beeldvorming: je ziet het netwerk wel maar als je er verbinding mee maakt, krijg je een melding dat het wachtwoord niet klopt? Gebruik je misschien de code die achter ‘admin password’ staat? Zo ja, dan heb je de verkeerde te pakken en moet er nog een wachtwoord op staan. 

Let ook heel goed op de tekens van het wachtwoord. Sommige tekens lijken heel erg op elkaar, vooral ook omdat het er nogal klein op staat. 

Heb jij of iemand anders uit het huishouden ook mobiele telefonie van KPN of Telfort? Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik kijken of ik daar extra data op kan zetten zodat je op die manier weer online bent!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het alsnog gelukt is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel 🙂