Skip to main content

Ik heb een klacht bij mijn is glasvezel aan gelegd de aannemer afgemeld ,krijg steeds te horen moet nog aan gelegd worden en ook foto verzonden maar niks helpt van glasvezel kasje daar staat op glasvezel aansluiting punt ook naar KPN netwerk ik wil glasvezel verbinding kreeg ,help help help en zo maar door.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Over zetkasje op glasvezel aansluiting punt wanneer krijg ik dat door monteur te plaats.

Glasvezel aansluiting punt zet er al 15-7-2023 aangemeld beschikbaar is bewerkte bij KPN.

F de Vos

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Welkom bij ons op het forum @Frits de Vos. Ik zie dat glasvezel inmiddels beschikbaar is op jouw adres inderdaad. Je laatste bericht heb je op de 16e geplaatst, en later diezelfde dag is er een wijziging ingevoerd door een collega. Het lijkt erop dat je toen contact gehad hebt en dat de wijziging daarbij is aangevraagd.

De overgang naar glasvezel gebeurt niet vanzelf, daarvoor is een wijziging nodig. dat lijkt al voor je in gang gezet te zijn.


Ja dat is zo 19 juli van koperdraad naar glasvezel verbinding,, zondag aan de telefoon heeft dat gedaan we toen afgesproken 19 tussen 10:00 12:00 terug zal bellen dat is niet meer nodig.

Ik wil meneer alle dat werk bedanken of U dat door geven.al vast bedankt voor dit bericht!!!


Dat is goed om te lezen! Ik zal een berichtje sturen, maar het is mogelijk dat die collega je dan alsnog even belt om het zeker te weten. Dat is zijn keuze op dat moment. Veel plezier alvast met de nieuwe verbinding!