Skip to main content
Beantwoord

Ik kan op een website niet inloggen via WiFi maar wel via 5G

• April 3, 2025
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Er is een website bereikbaar maar kan niet inloggen via wifi maar wel met 5G. Gebruikersnaam en wachtwoord worden niet geaccepteerd via wifi maar wel met 5G. Probleem is vanochtend ontstaan.
Oorzaak onbekend. Geen stroomstoring of andere oorzaken. Dit gebeurt met elke webbrouwsers.

Ik kom er niet meer uit maar ik denk dat na een modem software update de beveiliging strakker is gezet. Misschien probleem met dhcp lease of dns server?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Beste antwoord door PeterWinterswijk

Het is opgelost. Ik heb de firewall iets lager gezet in het modem. Voorlopig de boel in de gaten houden want het is een tijdelijke oplossing. Bedankt voor je reactie

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • April 3, 2025

@PeterWinterswijk 

Waarop log je dan in? Over welke websites heb je het?

Het is opgelost. Ik heb de firewall iets lager gezet in het modem. Voorlopig de boel in de gaten houden want het is een tijdelijke oplossing. Bedankt voor je reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 5, 2025

Hi ​@PeterWinterswijk, welkom bij onze community. 

Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door AriënC, waarvoor dank. Bedankt ook voor de terugkoppeling, hier hebben andere meelezers ook iets aan.