Skip to main content

Ik krijg sinds een week dagelijks (tot 9 per dag) meerdere SMS berichten van KPN, over een storing in mijn wijk die helaas langer duurt dan verwacht.

Buiten dat dit erg storend is, merk ik zelf niks van een storing. Kan deze melding uitgezet worden?

Hi @slavinkje, als je zelf helemaal geen problemen ervaart, lijkt het me extra hinderlijk om telkens een sms te ontvangen 🤔

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? (ook het mobiele nummer waar je telkens de sms op ontvangt). Dan ga ik even op onderzoek uit!


Hi Maja,

Thanks, gedaan!

Mijn vrouw en ik ontvangen beide nog dagelijks 3 tot 12 berichten.


Bedankt @slavinkje

Ik heb jullie adres en beide mobiele nummers doorgespeeld naar een achterliggende afdeling die dit verder kan onderzoeken, zelf kom ik óók geen storing tegen dus net als jullie begrijp ik het niet helemaal. Zodra ik wat van ze hoor, kom ik er hier weer op terug!

Kan ook zijn dat ze puur de sms'jes stopzetten en mij geen tergkoppeling gaan geven. Mochten jullie dus merken dat er ineens geen sms'jes meer bezorgd worden, zou je me dat dan willen laten weten zodat ik er ook van op de hoogte ben dat het weer in orde is? 🙂


Er hebben inmiddels meerdere afdelingen naar gekeken @slavinkje en niemand heeft een verklaring voor de sms'jes. Ontvangen jullie ze nog steeds? Zo ja, zou je hier een screenshot kunnen plaatsen van de meest recente?


Bedankt dat je er zo mee bezig bent Maja! Hierbij een screenshot. Inmiddels al 74 sms’jes in 2 weken.


Héél hinderlijk dit 😑

Ik heb je screenshot doorgestuurd, ze gaan er opnieuw mee aan de slag!

Hoor je van anderen in de buurt (afgezien van je vrouw) óók dat ze hier sms'jes over ontvangen? Of zijn jullie voor zover je weet de enige 2?


Bedankt!

 

Ik heb het er niet met buren over gehad, dus of wij de enige zijn weet ik niet.


Hoe staat het er nu voor @slavinkje?

De storingsdienst zegt dat de fout gevonden is en dat er sinds 2e helft van de middag geen sms meer verzonden zou moeten zijn, kan je dat bevestigen?


13.12 was de laatste sms. Lijkt goed te gaan dus. Heel erg bedankt! 


Yes, dan is het gelukt! Heel graag gedaan en jullie een lekker rustige avond toegewenst 😊


Hier en bij mijn moeder ook een overvloed van deze smsjes. En we wonen 143 km uit elkaar. 

Ik denk dat er gewoon een storing is of was met de verzending. 

Dit is de laatst ontvangen sms hier. Ik merk het wel vrijdagavond. Al zou ik 22:00 uur wel vroeg vinden zonder internet en tv.