Skip to main content

Nou er is nog niks veranderd  aan de bereikbaarheid van de KPN backoffice.   Of de verbinding word gelijk verbroken of je word direct in de wacht gezet zonder iets van geluid.  Als je constant blijft proberen om de paar seconden heb je 1 van de 25 pogingen geluk en kom je in een wachtrij met de mededeling dat alle medewerkers in gesprek zijn. En dan stopt de verbinding telkens na 5 minuten in de wachtrij. 

Dit was vorige week zo en is nog steed zo. Dus zeker niet sporadisch.   (ik bel met een KPN abonnement dus daar ligt het niet aan.)

Misschien mooi als een KPN medewerker dit even verifieert en vervolgens actie onderneemt. 

 

En dan heb ik het nog niet eens over het probleem waar ik voor bel! 

*admin: afgesplitst van dit topic

Hallo @Matt vv ,

Vermoedelijk bedoel je de klantenservice. Misschien kun je beter de chat gebruiken? 
 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Bellen naar KPN is natuurlijk ook mogelijk via 0800-0402. Maar daar is het soms best druk. 


Je komt nooit gelijk bij de Back office terecht, je zult eerst de Klantenservice moeten contacteren voordat het doorgezet word.


Volgens mij is de backoffice überhaupt al niet bereikbaar... op geen enkele wijze. Ze kunnen u bellen als ze daar zin in hebben. En anders kom je daar niet mee in gesprek. 


Beste Noordzee, Dragons en Nick83,

Ik bedoel zeker de back-office.  Nummer van de kpn back-office 2 x gekregen van de klantenservice en ik moest zelf contact opnemen, kunnen/wilde de klantenservice niet doen.

 

Ik heb in de tussentijd de bestelling laten annuleren en heb ook overstap van mobiel in werking gezet. Ik ben iets van 7/8 jaar klant geweest bij Telfort, maar dat is na de opname van Telfort in KPN ook stukken slechter geworden. En niet alleen bij mij.  Ik heb een nieuwe sim ontvangen en ook is eea. aan netwerkinstellingen nagekeken.  Maar probleem was niet op te lossen.

 

Op zich kan ik met een van deze losstaande problemen leven. Maar KPN gedraagt zich richting de erg slecht. Het is slikken of stikken.

Jammer….

 

ps. Ook vreemd dat dit afgesplitst word van de topic waar ik op reageer.  Gaat toch echt over hetzelfde onderwerp. 

 


Wat is het probleem dan? Hier op het forum kunt u zeker goed geholpen worden. Maar dan moet u wel vertellen wat het probleem is.


Wat vervelend dat je onze Back Office niet te pakken krijgt, terwijl je wel een terugbelverzoek van ze hebt gekregen, @Matt vv! Is er misschien iets waar ik jou nu nog bij kan helpen?


@Nick83 Als je de oorspronkelijk post leest haal je daar waarschijnlijk wel uit dat het om bereikbaarheid van de back office gaat. en daarbij vermeld ik “Misschien mooi als een KPN medewerker dit even verifieert en vervolgens actie onderneemt.“

Aangezien die blijkbaar een probleem is dat al enige tijd speelt lijkt deze melding me niet overbodig.

 

 

@Denise_  Ik heb geen terugbelverzoek van back-office of klantenservice ontvangen (net SMS, app en email gechecked). Maar dat station zijn we al voorbij hoor.   Het zou mooi zijn als iemand van KPN hiernaar kijkt en denkt ‘hey, we raken klanten kwijt door onze processen en slechte bereikbaarheid van de back-office. Misschien moeten we hier iets mee doen.’


 

@Denise_  Ik heb geen terugbelverzoek van back-office of klantenservice ontvangen (net SMS, app en email gechecked). Maar dat station zijn we al voorbij hoor.   Het zou mooi zijn als iemand van KPN hiernaar kijkt en denkt ‘hey, we raken klanten kwijt door onze processen en slechte bereikbaarheid van de back-office. Misschien moeten we hier iets mee doen.’

Denise wil u vast heel graag helpen, maar dan moet u wel vertellen wat het probleem is.


@Nick83  Wat ik probeer te melden is echt vrij duidelijk. En als Denise dit niet begrijpt kan ze dat heel goed zelf vragen volgens mij. Ook mooi om te zien dat je zo’n superfan bent van KPN:  je geeft meer dan 21 antwoorden per dag, 7 dagen per week sinds je lid bent geworden.  Echt zou echt niet weten waar ik die tijd vandaan zou moeten halen.  Chapeau!


@Nick83  Wat ik probeer te melden is echt vrij duidelijk. En als Denis dit niet begrijp kan ze dat heel goed zelf vragen volgens mij. Ook mooi om te zien dat je zo’n superfan bent van KPN:  je geeft meer dan 21 antwoorden per dag, 7 dagen per week sinds je lid bent geworden.  Echt zou echt niet weten waar ik die tijd vandaan zou moeten halen.  Chapeau!

Maar wel de moeite nemen om uit te rekenen hoeveel Posts iemand gemiddeld plaatst 😉 Grappig!


Mijn excuses, @Matt vv, ik dacht dat je een terugbelverzoek had gekregen, omdat je de Back Office probeert te bellen. De Back Office kun je alleen bellen als je een terugbelverzoek van ze hebt gekregen. Als er wel een ticket is ingeschoten, maar je bent nog niet gebeld en je hebt geen terugbelverzoek gekregen, dan is het afwachten tot de Back Office contact met jou opneemt. Het is dan ook niet gek dat je de Back Office niet te pakken kreeg.

Ik lees in een eerder bericht dat je de bestelling geannuleerd hebt en dat je een overstap hebt aangevraagd. Dat vind ik erg jammer! Al kan ik me er wat bij voorstellen als je problemen met jouw mobiel ervaart en hier maar geen oplossing voor krijgt. Nu heb ik op dit moment nog geen gegevens van je; ik weet dus niet wat er speelt en kan er daarom ook niet inhoudelijk op reageren. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.