Skip to main content

Hallo, ik krijg zojuist een sms van KPN waarin staat: “Beste klant, Ziggo-overstapdesk heeft ons laten weten dat u wilt overstappen met internet en TV Basis?Wat jammer! We informeren u graag over de afhandeling en vervolgstappen. Bel ons gratis op 0800-0402. Groet, KPN”

Maar ik wil helemaal niet overstappen en heb dit ook nergens aangegeven. Wat te doen?

Goede groet,

Jeroen

Hoi @Jeroen Flamman 
 

Je kunt het snelste even gratis bellen met de KPN 0800 0402 
Of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)

Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zondags gesloten


Hoi @Jeroen Flamman, goed dat je snel contact zoekt na het krijgen van zo'n sms'je! Het beste wat je kunt doen is wat in het sms'je zelf staat en wat huistiger al noemt: ons bellen op 0800-0402. In dat gesprek kan worden aangegeven dat je de overstap niet herkend en kan het opzeggen van het abonnement worden tegengehouden.

Daarnaast kan het ook verstandig zijn om even contact op te nemen met Ziggo, want het lijkt erop dat zij een aanvraag hebben op jouw adres. Als dat je niet het geval is zullen zij dat ook moeten stoppen.


Dank @Jasper & @huistijger, ik heb gebeld, en het blijkt dat een compleet ander persoon wil overstappen, maar per ongeluk mijn telefoonnummer als contact had doorgegeven. Kan gebeuren, en is nu opgelost.

 


Dat is goed om te lezen, fijn dat het zo snel was opgelost Jeroen! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.