Skip to main content
Vraag

Ik krijg geen gehoor/ondersteuning bij een simpele hulpvraag

• September 6, 2026
  • 4 reacties
  • 59 keer bekeken

Ik ben al jaren bij KPN, steeds vaker loop ik tegen problemen aan en krijg geen hulp. Mailen (om bestanden mee te sturen) lukt niet. 
De ergenis zit al zo hoog dat ik hier op deze manier echt melding van wil maken. 
Ik ga op zeer korte termijn een besluit nemen om over te stappen, ik ben nog aan het uitzoeken welke andere provider als beste naar voren komt. Het is zo spijtig dat je al die jaren zo’n trouwe klant bent er nu geen gehoor vindt bij een simpele hulpvraag. Dinsdag is er de 1e mogelijkheid voor een terugbelverzoek. Ik vind dit schandalig. Mocht KPN toch naar aanleiding hiervan eerder contact willen opnemen: erg graag ! Ik wens namelijk contact om een probleem op te lossen. 

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 6, 2026

Dat klinkt allemaal niet best ​@Mirke B. Wat is er aan de hand?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 6, 2026

Naar welk e-mailadres stuur je dan bestanden? Want voor zover ik weet heeft KPN geen e-mailadressen van de algemene klantenservice. 

Als je dit bijvoorbeeld naar een standaard verwachten info@kpn.com stuurt, gaat het niet lukken.

Dus waar loop je eigenlijk op vast? En wat is je probleem waar wij je hopelijk mee kunnen helpen?

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Slimmerik
  • September 6, 2026

Wat voor soort bestanden zijn het?
en hoeveel mb zijn deze bestanden dan?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 6, 2026

Hallo ​@Mirke B ,

Dinsdag is er de 1e mogelijkheid voor een terugbelverzoek. Ik vind dit schandalig. Mocht KPN toch naar aanleiding hiervan eerder contact willen opnemen: erg graag ! Ik wens namelijk contact om een probleem op te lossen. 

Je kunt KPN ook zelf bellen via 0800-0402. Dat kan morgen al vanaf 8.00 en bij een storing zelfs 24/7. 

Mailen (om bestanden mee te sturen) lukt niet. 

Als je een klacht indient, kun je een bestand tot tien Mb meesturen. 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm