Skip to main content

Wat ben ik kwaad zeg! Ik heb net iemand 

gesproken waarvan ik dacht dat hij mij zou helpen! Nou vergeet het maar ! 
Ik heb enkele keren aangegeven dat mijn WiFi boven in mijn slaapkamer steeds wegvalt of helemaal geen WiFi. Wat hij gedaan heeft is mijn modem experia box v10 herstarten!

Vervolgens zegt hij dat alles naar behoren werkt wat dus niet zo is! Wat ik ook raar vind is dat ik vroeg hoelang ik de experiabox v10 heb en dat je die kan omruilen om de 3-5 jaar.

Dat kon hij dus NIET zien.

In de winkel waar ik een poos geleden was hadden ze gezegd dat ik de experiabox v10 kan omruilen . Reactie van deze medewerker: dat vond hij maar raar! Ik krijg dus GEEN nieuwe modem! Schandalig zoals ik behandeld ben! Ik heb al heel lang een abonnement bij KPN! En altijd keurig geholpen, maar vandaag totaal NIET!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt aOrigineel]

Hallo @Hetfstzonnetje wees blij met je Experia V10-modem/router. Wordt door velen nog steeds gezien als het beste modem ooit, door KPN geleverd.

Het modem is nog heel bij de tijd en je kunt keurig de 2,4- en de 5.0-band scheiden, wat bij de de nieuwere typen modem/routers alleen nog maar via een omweg kan.

Een modem wordt door KPN alleen omgeruild als deze defect is of naar de mening van KPN, niet meer aan hun eisen voldoet. Dat laatste geldt momenteel alleen voor de V8 en ouder modems.

Je zou de wifi-manager eens kunnen draaien voor eventuele verbetering van de wifi. Zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

Succes.

 


Ik ben vreselijk kwaad op degene die ik net aan de lijn heb gehad! Hij vroeg waar hij mij mee kon helpen ! Ik heb aangegeven dat ik sinds een paar weken slechte WiFi boven er n in mijn slaapkamer heb! Zie foto boven daar zie je dus geen blauw vinkje! Even voor de duidelijkheid!! Hij heeft mijn modem gereset!

Hij zei dat WiFi naar behoren werkt waarop ik zei NEE dat is niet zo want anders zou ik boven WIFI hebben en dat is dus NIET zo!

zie dus bovenstaande foto!

Ik vroeg aan hem hoelang ik de experia box v10 heb. Nou … dat kan hij dus niet zien ! Wat raar is. Want in de kon winkel kunnen ze dat wel degelijk zien! En er was tegen mij gezegd in de winkel dat ik in aanmerking kom voor een nieuwe modem . Reactie van de meneer die ik aan de lijn had vond het raar … belachelijk dat dat was gezegd tegen mij in de winkel! Wat ik belachelijk vind is dat deze meneer mij niet fatsoenlijk geholpen heeft! En maar blijft zeggen :‘WiFi werkt naar behoren’ 

Wat moet ik nu hiermee? Ik heb al heel erg lang een abonnement bij KPN en altijd keurig geholpen. Maar vandaag werkelijk het tegenovergestelde. Ik ben diep teleurgesteld in deze service! En ben eigenlijk geneigd om weg te gaan bij KPN. Ik zou zeggen heb het fatsoen en neem contact met mij op! En ga mij fatsoenlijk helpen ipv continue te zeggen dat mijn WiFi naar behoren werkt ! En mij in mijn sop gaar laat koken

 

Admin: verplaatst naar eigen topic


Beste Jan

Dat is al meerdere keren gebeurd en dat werkt dus niet! Waarommoet ik blij zijn met een experia box v10 die niet fatsoenlijk werkt???


Ten tweede leveren ze helemaal geen experiabox v10 meer aan klanten! En dat is niet zonder reden!!!! Ik ken genoeg mensen die de nieuwste modem hebben ontvangen van kpn . Dus of jou redenatie klopt , wel… dat laat ik maar in het midden


Hallo @Hetfstzonnetje de V10 wordt nog steeds uitgeleverd aan particuliere klanten die een koper-aansluiting èn pairbonding hebben. De V10 is nog een van de weinige modems die pairbonding ondersteunt.

Daarom kan jouw V10 nog wel slecht werken, daarvoor kun je dan bellen met 0800 0402 dan kunnen zij e.e.a. doormeten.

 

 


Ik ben het niet met je eens. Ik ken genoeg mensen die onlangs / dit jaar de nieuwste modem van kpn hebben ontvangen en GEEN EXPERIABOX V10,, Ik heb net al aangegeven dat dat doormeten al gedaan door kpn. En ik hen nog STEEDS GEEN WIFI boven,,,,,


Hallo @Hetfstzonnetje Is jouw wifinaam MiJoma? en is MiJoMa Boven een versterker, aangesloten op de V10?

Is dat een KPN-versterker of een van een ander merk.

 


@Hetfstzonnetje het is misschien niet wat je horen wil, maar WIFI wordt negatief beïnvloed door meerdere oorzaken. De WIFI ontvangst kan worden beïnvloed door andere elektronica zoals LED lampen, kerstverlichting, doordat de buren op hetzelfde WIFI kanaal zitten als jou WIFI.

Ik hoop niet dat je van die WIFI versterkers hebt die in een stopcontact zitten. Deze zou je niet moeten willen gebruiken. 
 

Mocht je draadloze verbindingssets gebruiken zie deze link van KPN