Skip to main content

ik heb glasvezel aangevraagd vorig zomer. In Oktober 2022 kreeg ik de laatste update. De aanleg zou zijn afgerond in Februari 2023. 

 

Het is alweer een tijdje dat ik niets van KPN heb gehoord voor wat betreft de voortgang.  Graag een update voor wat betreft postcode gebied Den Haag a****]

 

Admin: postcode verwijderd met het oog op de privacy. 

Hallo @RobCr via www.kpnnetwerk.nl kun je de status van jouw woning zien en kun je je inschrijven voor de gratis nieuwsbrief, zodat je als een van de eersten op de hoogte bent van de status in jouw wijk/straat/huisadres.

Dit forum is van KPN, de provider en de provider kan niets (zien) zolang er niet fysiek een glasvezelpint in de betreffende woning is aangebracht.

 


Bedankt. Ik heb de nieuwsbrief voor het laatst in oktober 2022 gehad. Daarna geen update meer over mijn abonnements aanvraag … in februari zou ik zijn aangesloten... 


Dan zijn er nog geen updates @RobCr 


De aansluiting stond gepland in februari 2023. Een update voor

de reden van vertraging stuit bij mij op meer begrip dan simpelweg een antwoord geven zonder in te lezen op de vraag. 


Een vraag over een update van de planning/oorzaak vertraging stuurt KPN Netwerk simpel door de aannemer. Maar die reageert niet is mijn ervaring. 
Voor mijn adres staat in de planning januari/februari 2023. Nog niets gehoord.
Mijn advies: gewoon afwachten. Doe ik ook. 
Mijn VDSL verbinding werkt prima.