Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg mails over het terugsturen van oude apparatuur, maar monteur heeft deze meegenomen

• October 26, 2021
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Krijg steeds mails dat ik me oude modem moet terug sturen maar die heeft de monteur al mee genomen waarom krijg ik steeds mail hoef toch niets niet terug sturen. Loopt dat zo langs elkaar heenĀ 

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @MachielAtsma, ik heb hier in de administratie nu aangegeven dat de apparatuur mee is genomen door de KPN monteur en er dus niets retour te sturen valt. Mocht je nog communicatie ontvangen kun je die verder negeren.Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 26, 2021

HalloĀ @MachielAtsmaĀ ,

Je kunt dan die e-mails negeren.

Het kan zijn dat de monteur wat laat is met het afmelden van jouw oude modem. Of de afdeling die de retouren verwerkt, heeft een achterstand.Ā Ā 

Maar uiteindeljk gaat het goed komen.

• October 26, 2021

Hallo @MachielAtsmaĀ , een moderator gaat dit ook oppakken en melden bij de afdeling logistiek.

Ā 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 26, 2021

Goedemiddag @MachielAtsma, ik heb hier in de administratie nu aangegeven dat de apparatuur mee is genomen door de KPN monteur en er dus niets retour te sturen valt. Mocht je nog communicatie ontvangen kun je die verder negeren.Ā