Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg nooit een aanbieding van KPN

• October 28, 2021
  • 8 reacties
  • 127 keer bekeken

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij kpn en krijg nooit een aanbieding

Admin: Eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Nick83

In MijnKPN (online, niet de app) klikken op "Profiel". Vervolgens op "Beheer uw privacy-instellingen". Vervolgens kun je daar per abonnement mail aan en uitzetten. Je ziet daar ook het emailadres waar de mail naartoe gaat. Ook SMS berichten bij mobiele abonnementen kun je daar aan of uitzetten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • October 28, 2021

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij kpn en krijg nooit een aanbieding

Wel de mail zorgvuldig volgen hé... krijgt u überhaupt wel mail van KPN? 

• Auteur
  • Helper
  • October 28, 2021

Ik krijg nooit mail van kpn

• October 28, 2021

Ik krijg nooit mail van kpn

Hallo @cor01 , dan heb je of een verkeerd mailadres in MijnKPN staan of je hebt de mailfunctie uitgeschakeld.

Krijg je ook nooit mail dat er weer een maandelijkse thuis- of mobiele factuur voor je klaar staat?

• Auteur
  • Helper
  • October 28, 2021

Ja nota's om te betalen wel maar verder geen

• October 29, 2021

Ja nota's om te betalen wel maar verder geen

Hallo @cor01 , dan heb je in MijnKPN dus de mailnotificaties uitgeschakeld, alleen de wettelijk verplichte mails stuurt KPN dan door.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 29, 2021

In MijnKPN (online, niet de app) klikken op "Profiel". Vervolgens op "Beheer uw privacy-instellingen". Vervolgens kun je daar per abonnement mail aan en uitzetten. Je ziet daar ook het emailadres waar de mail naartoe gaat. Ook SMS berichten bij mobiele abonnementen kun je daar aan of uitzetten.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • October 29, 2021

Hoi @cor01, als ik het zo lees lijkt het inderdaad alsof je niet alle mails ontvangt. Heb je dit in Mijn KPN aangezet zoals hierboven beschreven?

• Helper
  • October 29, 2021

Hoi,

Ik zie toevallig deze thread, ik krijg ook zelden mail van kpn, het staat aan, zoals hierboven beschreven.

de factuur van mobiel  en de aansluiting komen en heel toevallig nu net een over een gratis pluspakket.

maar verder nagenoeg niets, hoe vaak zou dat kunnen komen ?

groet,
Peter

Edit:

ik zie het net, dat staat erbij  :P
U ontvangt elke maand de nieuwsbrief met een verzameling van nieuws, tips en cadeautjes.

ik ga het eens in de gaten houden.