Skip to main content

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij kpn en krijg nooit een aanbieding

 

Admin: Eigen topic voor vraag aangemaakt

Ik ben al meer dan 20 jaar klant bij kpn en krijg nooit een aanbieding

Wel de mail zorgvuldig volgen hé... krijgt u überhaupt wel mail van KPN? 


Ik krijg nooit mail van kpn


Ik krijg nooit mail van kpn

Hallo @cor01 , dan heb je of een verkeerd mailadres in MijnKPN staan of je hebt de mailfunctie uitgeschakeld.

Krijg je ook nooit mail dat er weer een maandelijkse thuis- of mobiele factuur voor je klaar staat?

 


Ja nota's om te betalen wel maar verder geen


Ja nota's om te betalen wel maar verder geen

Hallo @cor01 , dan heb je in MijnKPN dus de mailnotificaties uitgeschakeld, alleen de wettelijk verplichte mails stuurt KPN dan door.

 


In MijnKPN (online, niet de app) klikken op "Profiel". Vervolgens op "Beheer uw privacy-instellingen". Vervolgens kun je daar per abonnement mail aan en uitzetten. Je ziet daar ook het emailadres waar de mail naartoe gaat. Ook SMS berichten bij mobiele abonnementen kun je daar aan of uitzetten.


Hoi @cor01, als ik het zo lees lijkt het inderdaad alsof je niet alle mails ontvangt. Heb je dit in Mijn KPN aangezet zoals hierboven beschreven?


Hoi,

Ik zie toevallig deze thread, ik krijg ook zelden mail van kpn, het staat aan, zoals hierboven beschreven.

de factuur van mobiel  en de aansluiting komen en heel toevallig nu net een over een gratis pluspakket.

maar verder nagenoeg niets, hoe vaak zou dat kunnen komen ?

groet,
Peter

Edit:

ik zie het net, dat staat erbij  :P
U ontvangt elke maand de nieuwsbrief met een verzameling van nieuws, tips en cadeautjes.

ik ga het eens in de gaten houden.